Ny tråd Svara på tråd  [ 5079 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 460, 461, 462, 463, 464, 465, 466 ... 508  Nästa
Dagsform 
Författare Meddelande
Medlem
Inlägg Re: Dagsform
Det är inte omöjligt att jag lider brist på D-vitamin.


15 februari 2015, 15:23
Medlem
Inlägg Re: Dagsform
Du får sluta klä dig i burka.


15 februari 2015, 16:01
Medlem
Inlägg Re: Dagsform
Vafalls, sluta klä mig i burka!? Hur ska jag då kunna visa mig ute utan att kvinnorna blir galna av åtrå och släpar in mig i en halvt mörklagd, dimmig gränd endast upplyst av en ensam gatlykta konstigt nog eldad med gas?


15 februari 2015, 17:44
Medlem
Inlägg Re: Dagsform
:lol:

Well, då får det bli en vitaminkur då.
Men om du vill få en snabbverkande effekt och samtidigt bli botad från din fobiska skräck inför att bli medsläpad i halvt mörklagda, dimmiga gränder (endast upplysta av ensamma gaseldade gatlyktor) så tar du och näckar regelbundet i en veckas tid prick klockan tolv på dagen när solen står som högst och insuper D-vitaminet den vägen med hela din nakna kropp mitt i Uppsala. Kanske vid det där slottet uppe på kullen? Det måste vara närmast himlen också.


15 februari 2015, 18:24
Medlem
Inlägg Re: Dagsform
:lol:

Slottet passar bra för då kan jag passa på att hälsa på nuvarande landshövdingen genom att kissa på densammes bostad, vilket är en kär tradition här i Uppsala. Jag ställer mig högst uppe på Gunillaklockan om det passar damerna?


15 februari 2015, 18:42
Medlem
Inlägg Re: Dagsform
Det blir som i en zombiefilm: Någon har klättrat upp i ett högt torn och nedanför står en hop av brölande kv... zombier och väntar på att stackaren uppe i tornet ska tröttna.


15 februari 2015, 19:05
Medlem
Inlägg Re: Dagsform
Jag är så trött på musik. SÅ TRÖTT!!!
Så trött på att det första jag måste göra är att checka min Soundcloud för att se vad som har hänt där. Bajsmusik. I hate you.
Jag vill gå i omusikexil.

Eller musikexil? Whatevvvvvverrrrrr.

Blääh.

Orka.


28 februari 2015, 15:08
Moderator
Inlägg Re: Dagsform
Akut potatisläge. Potatis på gång.


28 februari 2015, 15:38
Medlem
Inlägg Re: Dagsform
Undrar hur det kommer sig att jag alltid på något sätt kommer att göra precis det jag sagt att jag lagt av med. Hitta till och med tillbaka till min gamla sång.

Och nej, jag är inte på FL :roll: En rent teknisk detalj vid det här laget.


28 februari 2015, 15:56
Medlem
Inlägg Re: Dagsform
Meppe skrev:
Undrar hur det kommer sig att jag alltid på något sätt kommer att göra precis det jag sagt att jag lagt av med.

Samma undring för egen del här.

Nu mår jag musikaliskt prima igen. Snabba ryck.


1 mars 2015, 00:21
Ny tråd Svara på tråd  [ 5079 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 460, 461, 462, 463, 464, 465, 466 ... 508  Nästa


Som gäst saknar du privilegier.