Ny tråd Svara på tråd  [ 935 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50 ... 94  Nästa
Endast tomten är vaken... 
Författare Meddelande
Moderator
Inlägg Re: Endast tomten är vaken...
Usch, jag avskydde palinspelen. Vi hade dem på vårt "arbetsschema" på lågstadiet, och de var såååå trååååååkiga.


27 augusti 2012, 15:25
Medlem
Inlägg Re: Endast tomten är vaken...
Citera:
Incognita skrev:
Usch, jag avskydde palinspelen. Vi hade dem på vårt "arbetsschema" på lågstadiet, och de var såååå trååååååkiga.

Usch då, var ju inte meningen ju, ville ju inte väcka andra användares så hemska minnen även om jag nu faktiskt måste säga att det hade varit ett nöje att få se någon av mina s.k klasskamrater plågas :07: av ha det

såÅåÅå TrÅåÅåÅkIiIiIig g g g g t t t t t... :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Den här :10: länken missade du ju, :04: det här är ju också ett Palinspel :D inte lika gammal som originalet men inte heller så tråkigt nytt :lol:
http://game-4-trans.com/sv/online/Hunting_with_Palin
Va'F-n de yngre generationerna kan ju inte "chilla" längre!!! Ett vanligt läggspel så "boring" och allt måste va på Internet. :ugeek:

db


27 augusti 2012, 17:26
Moderator
Inlägg Re: Endast tomten är vaken...
db kallade mig ung! :D Vi hade faktiskt inte internet när jag gick i skolan. Och spel och spel... Det var ju helt vanliga mattetal, identiska med de i matteboken (de som upprepades till förbannelse utan några som helst nya utmaningar) men förklädda till mönsterpassning. Som om man skulle gå på den. :01:

Fast jag kanske blandar ihop det med något annat förresten? De jag tänker på kanske inte hette så...


27 augusti 2012, 20:11
Moderator
Inlägg Re: Endast tomten är vaken...
Incognita skrev:
mattetal [...] de i matteboken (de som upprepades till förbannelse utan några som helst nya utmaningar)

... vilket än en gång får mig att undra hur mycket produktiv inlärningsvilja och skapande begåvning som har släckts ut, och släcks ut, genom den sortens pedagogik. Och inte bara i matte förstås. Kan ta mig själv som ett exempel i alla fall.

(De där spelen hade jag aldrig hört talas om, och jag är mellan db och Inco i ålder :? )


27 augusti 2012, 20:22
Medlem
Inlägg Re: Endast tomten är vaken...
Ho ho ho ho ho ho ho


28 augusti 2012, 18:53
Medlem
Inlägg Re: Endast tomten är vaken...
Hur blev klockan så där mycket igen?
Natt!


1 september 2012, 02:23
Medlem
Inlägg Re: Endast tomten är vaken...
00:41:21

:geek:


2 september 2012, 04:00
Medlem
Inlägg Re: Endast tomten är vaken...
CodeRedAlert skrev:
00:41:21

:geek:


Nejdu, det är bra mycket värre än så.


2 september 2012, 04:01
Medlem
Inlägg Re: Endast tomten är vaken...
Det har du rätt i fast ändå inte - förtydligar:


00:44:41


2 september 2012, 04:03
Medlem
Inlägg Re: Endast tomten är vaken...
oj, oj, oj. Lycka till.


2 september 2012, 04:04
Ny tråd Svara på tråd  [ 935 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50 ... 94  Nästa


Som gäst saknar du privilegier.

cron