Ny tråd Svara på tråd  [ 3347 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50 ... 335  Nästa
Idag ska jag... 
Författare Meddelande
Medlem
Inlägg Re: Idag ska jag...
[x] Dårhusbesök


2 februari 2011, 22:48
Medlem
Inlägg Re: Idag ska jag...
Kväsa ilskan över att jag inte hade fått några Flunitrazepam utskrivna för att de - psyk bestämt över mitt huvud, utan att meddela mig, att jag ringt för tidigt i förväg. Så jävla snopet på apoteket då, Iktorivil var utskrivet, men inte Flu.

Är så jävla arg alltså. Jag har sömntabletter för tre dagar kvar. Utled på detta, vet inte vad jag ska göra med vreden alltså.


2 februari 2011, 23:59
Medlem
Inlägg Re: Idag ska jag...
Ta en kudde och slå på den.
Kanalisera vreden någonstans. Skäll ut folk på forum.


3 februari 2011, 00:03
Medlem
Inlägg Re: Idag ska jag...
Ja jag får väl bädda sängen på ett våldsamt sätt, ska ner i tvättstugan och hämta rena lakan nu :P . Jag är inge bra på att skälla ut folk när jag är arg, hjärnan stannar av och blockeras i ett moln av svart vrede.


3 februari 2011, 00:14
Medlem
Inlägg Re: Idag ska jag...
På tal om att tvätta sängkläder så var det senast förra året jag gjorde det. Börjar bli dags nu igen.


3 februari 2011, 00:22
Moderator
Inlägg Re: Idag ska jag...
sugmundfreud skrev:
för att de - psyk bestämt över mitt huvud, utan att meddela mig, att jag ringt för tidigt i förväg.

Låter dessutom som en sån där småaktig ajabaja-grej igen.

Jo, man kan bli ett svart moln för mindre.


3 februari 2011, 01:15
Medlem
Inlägg Re: Idag ska jag...
Zombie skrev:
sugmundfreud skrev:
för att de - psyk bestämt över mitt huvud, utan att meddela mig, att jag ringt för tidigt i förväg.

Låter dessutom som en sån där småaktig ajabaja-grej igen.

Jo, man kan bli ett svart moln för mindre.

Ja, fåniga regler. Eller godtycke. Svårt för mig som patient att veta vilket. De kunde istället:
1. Ha sagt till mig att de inte kan skriva ut ännu.
2. Skrivit ut med intervall och tillägg: Får hämtas tidigast [datum].

Jag har inte gått till tvättstugan ännu :oops: . Så himla trött. Men jag äger bara ett underlakan, så jag måste hämta det.


3 februari 2011, 01:22
Medlem
Inlägg Re: Idag ska jag...
Bit huvet av dem! bussa patientnämnden på dem de behöver lära sig veta hut!!Bild


3 februari 2011, 15:29
Medlem
Inlägg Re: Idag ska jag...
Träna 15 minuter, duscha, göra klart dagens japanska och sen spela Super Mario.


3 februari 2011, 16:22
Medlem
Inlägg Re: Idag ska jag...
*Få bort huvudvärken.
*Hämta Flunitrazepam som förhoppningsvis fan jävla finns på apotekshelvetet nu då.
*Skaffa en ny duschstång. Har inte kunnat duscha normalt sedan den gamla föll ner. Allt vatten skvättar ju ut på golvet.

Fast hur ska jag orka detta när jag inte har någon ork? Spännande.


3 februari 2011, 16:57
Ny tråd Svara på tråd  [ 3347 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50 ... 335  Nästa


Som gäst saknar du privilegier.

cron