Visa obesvarade inlägg | Visa aktiva trådar
Författare |
Meddelande |
Meppe
Medlem
|
 Re: Vad har du gjort idag?
Köpt papper och ätit en ovanligt tidig lunch. Dessutom har jag insett att dom känner igen mig i min butik. Detta trots att dom bara hade en påse popcorn kvar. Och nu har dom inte en påse. Dessutom har dom inte längre en flaska chokladmjölk. Jag har inte ens en flaska om man inte räknar den halvan som jag redan druckit.
|
9 mars 2015, 16:04 |
|
 |
Incognita
Moderator
|
Jobbat helt sjukt mycket, nio timmar fast jag bara har en halvtidstjänst. Jag har fått en hel del gjort: seminarium, fått in ett abstract till en konferens tillsammans med en kollega (vi insåg idag att det var deadline, så det var raskt marscherat), skissat på ett bokkapitel, gått igenom tidigare forskning, kollat upp saker åt självhjälpsgruppen jag följer, diverse administrativa uppgifter... Nu är jag rätt trött. Har beställt hemleverans av indisk mat.
|
10 mars 2015, 21:41 |
|
 |
Meppe
Medlem
|
Jag sluta vägra pizza. Sannolikt tillfälligt, men jag vägra inte idag.
|
10 mars 2015, 21:47 |
|
 |
Schueberird
Medlem
|
Idag, som flera gånger tidigare, har jag passerat en tequilabar på väg hem från matbutiken, men det var först ganska nyligen som jag registrerade att det faktiskt var en tequilabar.
|
11 mars 2015, 01:53 |
|
 |
Schueberird
Medlem
|
Långpromenerat, haft ett positivt möte med okända människor samt orienterat dem i tillvaron, fotat lite, lagat god mat, slappat lite och börjat bekanta mig med Unity 5:s användargränssnitt (genom att läsa dokumentation och fippla lite i editorn).
|
19 mars 2015, 03:25 |
|
 |
CodeRedAlert
Medlem
|
Tvättstugat, powerpointat, promenerat, bibliotekat, shoppat, städat. Umgåtts med ett hostigt barn. Katterna fyller 3år idag. Och så blir det våfflor.
|
25 mars 2015, 18:21 |
|
 |
CodeRedAlert
Medlem
|
Tränat och varit ut med två ystra kattflickor.
|
29 mars 2015, 01:46 |
|
 |
CodeRedAlert
Medlem
|
Jag har tränat  och faktiskt hållit fanan högt för oss icke fascistoida utvecklingsstörda på det andra forumet.
|
30 mars 2015, 01:57 |
|
 |
nallen
Medlem
|
Djävla idiot.
|
30 mars 2015, 17:56 |
|