Ny tråd Svara på tråd  [ 4878 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 453, 454, 455, 456, 457, 458, 459 ... 488  Nästa
Vad har du gjort idag? 
Författare Meddelande
Medlem
Inlägg Re: Vad har du gjort idag?
Farsan på besök. Promenerat på stan, rökt en rejäl cigarr i Mellgrens lounge, käkat lunch på Ölrepubliken, sen på kvällen tog vi två öl på republiken innan vi gick till ultraflotta restaurangen Swedish Taste och åt det godaste jag någonsin ätit. Känner mig smutsig som ätit på en överklassrestaurang. Men jag ger bort tio procent av min bruttolön till fattiga i Uganda för att kunna vara dekadent för resten av pengarna...

8 februari 2015, 01:47
Medlem
Ätit kycklingsallad. Sen blev jag så nervös av att inte ha en klocka att jag inte beställde någon varm choklad. Gick hem och insåg att jag var 3 timmar tidig. Fördrev tiden rastlöst och skrev ett mail. Sen vakta jag klockan för att kunna skicka det rätt sekund. Efter det var jag rastlös. Och nu har jag fått veta, jag ska få vara med i Babylon 5 diskussionen om min favoritepisod.

Sen leta jag upp en smily. Åtminstone gick något bra den här veckan.

Bild

9 februari 2015, 00:21
Medlem
I helgen har jag tapetserat om i kök och barnens rum, flyttat runt en massa möbler och möblerat om från grunden i tre rum, shoppat loss diverse mattor, tapeter och annat husligt, planterat om blommor osv.
Nu måste jag koncentrera mig på mina tre online-kurser.
Ska hinna klart med massa assignements.

En bokhylla väntar på ommålning, skolval måste göras och så ska jag till tandläkaren om 45min. Imorgon måste jag jobba. Synd att man måste sova så mycket! Tänk vad tid jag skulle ha om jag klarade mig på 3h sömn.

9 februari 2015, 14:56
Medlem
Uppenbarligen klarar jag mig inte på 3h's sömn, eftersom det var vad jag sov i natt och nu är det illa. Inget blir gjort. Jag bara sitter och såsar.
Det finns ett oidentifierat paket åt mig på posten som ska hämtas ut. Är det någon av er som känner sig skyldig och vill berätta om brevbomben innan det är för sent?

12 februari 2015, 14:09
Medlem
Ingen bomb, pulver bara. Ingen fara :) .

13 februari 2015, 00:32
Medlem
Mhm.
Så snällt.

Return to sender?

13 februari 2015, 00:59
Medlem
Insett att jag är slutkörd.

13 februari 2015, 01:17
Medlem
Har inte gjort ett smack att yvas över. Hela dagen har bara runnit mellan fingrarna.

15 februari 2015, 18:27
Moderator
Lite samma här. Jag har nämligen massor att göra, vilket brukar göra mig helt oförmögen att ta itu med något vettigt överhuvudtaget.

Tänkte passa på att tala om att sonen och jag reser iväg på en sportlovsresa till Turkiet imorgon, så jag blir borta en vecka. Vet inte hur lätt jag kommer att komma åt nätet. Måste jag sitta med ett hackigt wifi i lobbyn kanske jag inte orkar så mycket, särskilt om sonen inte trivs med att sitta där. Bara så att ni vet.

15 februari 2015, 20:28
Medlem
Supertrevlig resa, önskar jag er!

Jag har fortsatt gjort ingenting förutom ätit mat som andra lagat åt mig och samtalat med barn.

15 februari 2015, 23:07
Ny tråd Svara på tråd  [ 4878 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 453, 454, 455, 456, 457, 458, 459 ... 488  Nästa

Som gäst saknar du privilegier.