Ny tråd Svara på tråd  [ 4878 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 450, 451, 452, 453, 454, 455, 456 ... 488  Nästa
Vad har du gjort idag? 
Författare Meddelande
Medlem
Inlägg Re: Vad har du gjort idag?
Jag inledde dagen med att ligga kvar i sängen ett tag, blunda och tänka igenom spelmodsstoryn, vilket gav resultat. Sedan gick jag upp, drack sedvanligt antal glas vatten, rakade mig och satte mig sedan vid datorn för att arbeta en stund och satte sedvanligt antal ägg på kokning för senare intag.

6 januari 2015, 15:18
Medlem
Jag inledde dagen med att försöka sova till ljudet av någon som bankade och borrade från och till (mest till) i fyra timmar. Sedan gick jag upp, drack sedvanligt antal glas vatten, förundrades över att bankandet, som så många gånger tidigare, tog slut strax efter att jag gått upp (vilket är en typ av synkronicitet som jag inte uppskattar (och någon annan typ har jag aldrig råkat ut för heller)), duschade och satte mig sedan vid datorn för att arbeta en stund och satte osedvanligt många (det vill säga inga) ägg på kokning.

7 januari 2015, 15:00
Medlem
Hållit 2 nyårslöften av vilka jag ångra det ena redan morgonen den 1 januari. Det var visserligen inatt, men på den här sidan av midnatt.

7 januari 2015, 23:03
Medlem
Igår och idag har jag systematiskt gått igenom stora högar med papper som antingen skulle in i diverse pärmar eller kastas. Nu är det i stort sett gjort, efter en fördröjning på något år...kastade papper från 2011 och framåt.
Har även lyckats fylla i OCH posta viktiga blanketter som blivit liggandes sedan i april. Och andra som inte hunnit ligga och vänta fullt så lång tid.

Har åkt skridskor (för första gången på 30år?) och anmält barn till diverse fritidskurser (teater, dans, gitarr) och justa ja - måste emaila en person.

Kan det vara extra tillskott av D-vitamin som har den här effekten?

Musicerat har jag också gjort. Det blev bland annat början till en sorts trap-låt. :?
Skapade fritt utan loopar och det blev alltså trapliknande dubstep av det. Ska utveckla den lite till och sedan söka efter en kvinna som kan rapsjunga på vulgärfeministtema.

I köket ståtar ett fång tulpaner (som jag egentligen inte gillar för de är så gnissliga) bredvid ett änglaspel med röda ljus. Jul möter vår?
Har snart packat ner alla julsaker, vi är på rätt sida av året för den här gången.

8 januari 2015, 18:14
Medlem
Varit en patriotisk polack. ½ liter nypressad äppelsaft. Normalt bestämmer jag vad jag vill äta och anpassar drickan till det. Idag bestämde jag att jag vill ha äppelsaften och anpassa maten efter det.

Och sen gick jag såklart via butiken och köpte 1 liter blandsaft innehållande äppel.

Om varje polack konsumerar 3½ äppel i veckan räddar vi ekonomin. Jag drar definitivt mitt strå till stacken. Och antagligen en del andra strån också.

8 januari 2015, 19:12
Medlem
Kommit fram till att ett mål mat om dagen i form av frukost nog ändå är för lite, men nu går jag och lägger mig, så känns det i alla fall inte.

9 januari 2015, 03:50
Medlem
Schueberird skrev:
"nog ändå"

Ordet du sökte var "egentligen".

9 januari 2015, 10:24
Medlem
CodeRedAlert skrev:
Musicerat har jag också gjort. Det blev bland annat början till en sorts trap-låt. :?
Skapade fritt utan loopar och det blev alltså trapliknande dubstep av det. Ska utveckla den lite till och sedan söka efter en kvinna som kan rapsjunga på vulgärfeministtema.

Musikaliskt låter det intressant. Vulgärfeminism? Nnnnnnnnot so much.

10 januari 2015, 01:25
Medlem
Känt mig som en prisbelönt idiot.

10 januari 2015, 16:26
Medlem
Mammat runt och nu senare på kvällen även tuggat fradga. Helt utan egentlig anledning, kände för det bara.
Imorgon måste jag jobba. Alltså behöver jag sova snart vilket inte lär gå. Aha, nu kommer fradgan här igen.

11 januari 2015, 23:34
Ny tråd Svara på tråd  [ 4878 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 450, 451, 452, 453, 454, 455, 456 ... 488  Nästa

Som gäst saknar du privilegier.