Ny tråd Svara på tråd  [ 5079 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 448, 449, 450, 451, 452, 453, 454 ... 508  Nästa
Dagsform 
Författare Meddelande
Medlem
Inlägg Re: Dagsform
Incognita skrev:
Meppe skrev:
För min del börjar det se ut som om jag lyckas ägna nätterna till att sova. Jag har inget minne av att jag sluta stirra på taket inatt, men somna gjorde jag iallafall.

Det låter som att det är på rätt väg då? Hoppas det reder sig.


Var på rätt väg. Sen lyckades jag drömma att jag var i finska jantebältet och fick gömma mig för resten av invånarna. Detta trots att Babylon 5 var sista saken jag tänkte på.

Orsaken till att jag stirra på taket var att om jag blunda fick jag en återuppspelning av en annan dröm jag hade. Tror jag sammanfatta det med "Tåg. Familjeliv." eller något i den stilen.

Har lyckats fixa filmprogram för imorgon. Den 5 januari. Tror faktsikt att jag kan vara upptagen av hela datumet. Jag gillar det inte, men åtminstone skulle det innebära att jag inte klättrar på väggarna. Lyckades med samma sak den 9 oktober... Det skulle vara mycket trevligt om jag gjorde det med ett datum jag inte har orsak att direkt ogilla...

Och ja... I oktober var det 6 månader sen april. Nu är det 9. Och jag vet någon som ska läsa om kinesiska nyåret eller något i den stilen.


4 januari 2015, 23:36
Moderator
Inlägg Re: Dagsform
Väldigt glad för ett brev från en saknad vän.


5 januari 2015, 20:49
Medlem
Inlägg Re: Dagsform
Trodde att dagen skulle fungera på något märkligt sätt, men så simpelt blev det ju inte.

Det borde vara en varningssymbol på det där skräpet.


5 januari 2015, 21:57
Moderator
Inlägg Re: Dagsform
Avgrunds-PMS pga missat piller. Lättad när jag insåg varför, för då går det ju över. Övervägde faktiskt att lägga in mig på psyk men orkade inte ta mig ur sängen för att göra det. Och jag kan ju lika gärna ligga hemma och ha apati som på någon avdelning. Jag var nog mest rädd att det aldrig skulle gå över. Nu har jag kolhydratladdat rejält och känner mig aningen mindre eländig. Nästa gång jag skriver att jag har avgrunds-PMS får ni hemskt gärna påminna mig om att jag behöver kolhydrater en masse, typ en hel form ugnspotatis.


8 januari 2015, 01:09
Medlem
Inlägg Re: Dagsform
"Ät potatis för i hällvitte, kvinna!" *övar lite*


8 januari 2015, 01:36
Medlem
Inlägg Re: Dagsform
Schueberird skrev:
"Ät potatis för i hällvitte, kvinna!" *övar lite*


Backar upp Schubbe här! :-) Övning ger färdighet! ;-)


8 januari 2015, 01:46
Moderator
Inlägg Re: Dagsform
Hehe ;)

Märkligt att det skall vara så svårt att komma ihåg att äta ordentligt just de dagar då man behöver det som bäst...


8 januari 2015, 16:31
Moderator
Inlägg Re: Dagsform
Det är rätt pinsamt att medge att påminnelsen var befogad redan idag. :oops: Jag var jätteduktig på att äta frukost, men sedan glömde jag liksom bort det där med lunch, och nu är jag på väg att hämta min son från frita utan mat i magen.

Men jag har åtminstone skrivit på ett bokkapitel idag.


8 januari 2015, 16:47
Medlem
Inlägg Re: Dagsform
"If you love me right, we fuck for life."

:geek:


9 januari 2015, 00:40
Medlem
Inlägg Re: Dagsform
Hungrig, dyster och, om jag ska vara helt ärlig, lite kramsugen.


9 januari 2015, 03:48
Ny tråd Svara på tråd  [ 5079 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 448, 449, 450, 451, 452, 453, 454 ... 508  Nästa


Som gäst saknar du privilegier.

cron