Ny tråd Svara på tråd  [ 4878 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49 ... 488  Nästa
Vad har du gjort idag? 
Författare Meddelande
Medlem
Inlägg Re: Vad har du gjort idag?
Fast det kanske inte var något att skratta åt?
Förutom hennes plötsligt väldigt korta tidsperspektiv kanske.

MÅSTE MAN LAGA MAT HÄR I LIVET?!
Jag har annat för mig.

Menokejdå. :x

7 februari 2012, 19:38
Medlem
Ha, jag vägrar handla och laga mat: Jag har inte tid med sådant världsligt.

...

...

...

Världen - Schueberird: 1 - 0

7 februari 2012, 19:59
Medlem
Incognita skrev:
Jag skulle vilja ha råttor att göra roligt för. Fast inte nu när jag har katter.

De brukar gå bra ihop, jag har vid flera tillfällen haft katt och råttor. Katterna har typ förstått att det är sällskapsdjur. Inte jagat dem iaf, de har sprungit lösa på golvet.

Det var värre när jag hade en Storpudel, han öppnade det stora akvariet jag hade till bur och dödade en dräktig råtta.

7 februari 2012, 21:00
Medlem
Jag har postat jesusbilder jag :)

7 februari 2012, 21:19
Medlem
Jag har postat Jesusbilder jag med hehe.

7 februari 2012, 21:23
Medlem
Åkt tåg. Hur kan det vara så saatans svårt att sitta stilla och hålla käft i två timmar? Djävla ungar.

7 februari 2012, 21:56
Moderator
Googlat. Oj, va' många det finns som är som jag! Och jag känner en del av dem.

Ändå känt att det vore så mycket enklare att bara vara helt normal. På någon ledd i alla fall. Och hur mycket av badvattnet vågar man kasta ut utan att ungen halkar med?

8 februari 2012, 00:09
Medlem
Jag har varit med Jesus hos tandläkaren. Jesus hade inga hål i tänderna. Det vara jag som hade. Men det ska lagas först lagom till min födelsedag.

Jag hade aldrig råd att göra någon amalgamsanering trots att jag vet att detta är en del av min sjukdomsproblematik. Men det är så att mina tänder ständigt faller sönder och måste dras ut eller helst lagas. Inga problem nu när jag har det där tandvårdskortet. Tandläkaren sa: "Jaha, då blir vi "tvungna" att plocka bort en amalgamfyllning! ;) WOW! Gratis amalgamsanering! Snart har jag väl inget kvicksilver kvar i munnen och då kanske jag lugnar ner mig?

9 februari 2012, 00:29
Moderator
Ah, det var ju glädjande att tandvårdskortet hamnade så rätt. :)

Idag har jag mest ägnat mig åt verklighetsflykt. Varför kan jag inte jobba när jag har ett så roligt jobb???

9 februari 2012, 17:16
Medlem
Har köpt en luftfuktare/luftrenare som inte behöver filter. De extrema utomhustemperaturer som varit nu har resulterat i inomhusluft med luftfuktighet på 10-20% och temperatur kring 23-24 grader vilket är katastrof för mig, hamstern och växterna. Elementet grillar växterna som dessutom ogillar den torra luften, hamstern får torr och irriterad hud (hamstrar kan inte självåterfukta som människor) och jag får söndertorkade slemhinnor.

Nu ska luftfuktigheten upp på 50%, temperaturen ned till 20 grader (torr luft inomhus upplevs tydligen som kallare så 20 grader räcker om luftfuktigheten är hög) och luften ska kontinuerligt tvättas från damm av den nya luftrenaren. Lycklig hamster, lyckliga växter.

9 februari 2012, 17:30
Ny tråd Svara på tråd  [ 4878 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49 ... 488  Nästa

Som gäst saknar du privilegier.