Ny tråd Svara på tråd  [ 3347 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49 ... 335  Nästa
Idag ska jag... 
Författare Meddelande
Medlem
Inlägg Re: Idag ska jag...
sugmundfreud skrev:
Guldhamster: Jag tycker Hitlerstolen är snyggast, men i en annan klädsel än vit kanske... Den ser lite "IKEA" ut med vit klädsel jämfört med de övriga prylarna. EMs sida är svårnavigerad, kan du se vilka klädslar man kan välja mellan? Eller måste man till butiken för att se det? Ett brunt tyg som matchar lampan kanske skulle vara något.

Jag ska spy och borsta tänderna, det gäller att ligga i inför beach 2011. Sedan sova.


EM's sida är jobbig, har inte hittat tygerna tyvärr. Är helt inne på ditt resonemang själv dock, det vita ger IKEA-känsla.


30 januari 2011, 01:50
Medlem
Inlägg Re: Idag ska jag...
- köpa en gardinstång och lite gröna växter till sovrummet
- hitta en present till min mor
- träna rumpa
- fixa med barnens hår, eventuellt klippa topparna och luggen på den äldsta


30 januari 2011, 15:12
Medlem
Inlägg Re: Idag ska jag...
Lyckades fullfölja de två sista göromålen. Fastnade i tvättstugan under resten av tiden.


30 januari 2011, 22:01
Medlem
Inlägg Re: Idag ska jag...
Vi har ju hört hur det kan gå till där... hoppas det var skönt.


30 januari 2011, 22:26
Medlem
Inlägg Re: Idag ska jag...
försöka sluta irritera mig på en ologisk värld.


30 januari 2011, 23:07
Medlem
Inlägg Re: Idag ska jag...
nallen skrev:
Vi har ju hört hur det kan gå till där... hoppas det var skönt.

Skulle du njuta av att först skrubba bort igentorkade kräksrester från diverse lakan och därefter sprita händerna i tusen omgångar?
Ja, då var det verkligen njutningsfullt. :(

Min yngsta har en kuslig förmåga att kräkas på mig när hon kräks. Denna gång lyckades jag fånga det mesta i kudden (som fick slängas, det är inte klokt hur mycket maginnehåll en liten människa kan innehålla!) men för något år sedan hände det i tunnelbanan.
Hon satt i mitt knä och plötsligt, från ingenstans, kaskadspydde hon rakt på min tröja och på våra ben. Det var en sjö av kräks kvar när vi gick, tröjan skalade jag av mig och lämnade där, barnet mådde bra igen efter att ha tömt hela magen och log på vägen hem.


31 januari 2011, 00:01
Medlem
Inlägg Re: Idag ska jag...
Titta. På. En. Ny. Lägenhet. Eller. Åtminstone. På. Området. En. Gång. Till.

Det här är traumatiskt.
Ska man tacka ja eller nej.

Jag hatar flytt och den här är värre än vanligt. Om den blir av. :(


31 januari 2011, 15:02
Medlem
Inlägg Re: Idag ska jag...
Den blirinteavkanske blirdenavdenblirinteavkanskeblir den av?

Nu gick något av.
Det var jag.

Godnatt!


1 februari 2011, 00:01
Medlem
Inlägg Re: Idag ska jag...
Jag håller på för fullt att tvätta rent dom nerbajsade badlakanen. Blir nog bra det här. Ska jag vara en trevlig granne och skölja ur maskinen en extra gång efteråt eller ska jag strunta i det? :twisted:


1 februari 2011, 20:46
Medlem
Inlägg Re: Idag ska jag...
Det blir av.

Imorgon säger jag upp lägenheten.

Amen.


:o


1 februari 2011, 21:51
Ny tråd Svara på tråd  [ 3347 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49 ... 335  Nästa


Som gäst saknar du privilegier.

cron