Ny tråd Svara på tråd  [ 3347 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48 ... 335  Nästa
Idag ska jag... 
Författare Meddelande
Medlem
Inlägg Re: Idag ska jag...
[50%] Se över webbhotellet.

[x] Lugna ner mig.
[x] Känna harmoni.


28 januari 2011, 16:10
Medlem
Inlägg Re: Idag ska jag...
Låter bra! :)

Idag ska jag hålla mig vaken, minst till kl 21 iaf.. fast det blir nog svårt.

*sömnig*


28 januari 2011, 18:39
Medlem
Inlägg Re: Idag ska jag...
[x] Vänta på nya datordelar.
[x] Glädja mig över en bunt nya böcker om arkitektur beställda från USA. Det tog faktiskt bara en 1 vecka att få hit dem :)
[x] Vara fascinerad över hur min antika videobandspelare hela tiden når nya stadier av ickefunktion, men fortfarande utan att gå sönder helt.


28 januari 2011, 18:52
Medlem
Inlägg Re: Idag ska jag...
Försöka sluta spy galla. Fan att aldrig kunna göra någonting utan att bli sjuk i flera dagar efteråt. Ett anstötligt liv är vad jag lever.


28 januari 2011, 20:20
Medlem
Inlägg Re: Idag ska jag...
Krya på dig sugmundfreud! Tänker på dig, jag bryr mig om människor.


28 januari 2011, 20:56
Medlem
Inlägg Re: Idag ska jag...
Har köpt lyxiga måttbeställda mörka träpersienner i asiatisk stil för 7000 kronor till mitt arbetsrum som jag också använder som extra sovrum ibland. Ska nog se till att insidan av fönstren är putsade innan jag sätter upp dem. Det är för kallt ute nu för att putsa utsidan.


29 januari 2011, 14:59
Medlem
Inlägg Re: Idag ska jag...
Ska se nya avsnitt av V. Och äta icke fast föda. Och försöka att inte spy så mycket. Har äfven dammsugit lägenheten och skall snart lägga ny sand i kattlådan.

Vill också ha snygga persienner, de bruna i metall som sitter här är både trasiga och osnygga! Metallpersienner i träimitation är så tacky :mrgreen: . Skulle kunna acceptera svarta vanliga metallpersienner. Eller rosa!


29 januari 2011, 17:01
Medlem
Inlägg Re: Idag ska jag...
Rummet med persiennerna är nästan klart. Saknas bara persienner och en läsfåtölj som ska stå i ett hörn. Har ändrat i detta inredningsprojekt många gånger under året som gått men nu är det snart helt färdigt. Hela rummet med valnötsgolv och all inredning har nog passerat 100 000 i kostnad nu, men jag har byggt upp det över längre tid som den hamster jag är. Bara mattan och skrivbordet gick loss på 27 000 tillsammans.

Väljer mellan två modeller på fåtöljer jag hittat på EM. En stramare, klassisk. Ser ut som stolarna Hitlers gäster i Rikskansliet fick sitta i. Den andra är i rotting med tillhörande fotpall, rejälare och passar kanske bättre till den lite asiatiska stilen med bambu, starka färger och flätade bananblad som jag kört i övrigt.

Vilken passar bäst/är snyggast tycker du Sugmundfreud? Mobba inte mina tvådimensionella klipp och klistraskisser gjorda i Paint. De är bara till för att demonstrera kompositionen av färger, material, inredning etc... Jag brukar alltid testa att copy-pasta någonting och se hur det gör sig med stilen i mitt mikrokosmos innan jag köper det. Alla möbler får inte plats på dessa skisser.

http://img156.imageshack.us/img156/22/rum1y.png

http://img255.imageshack.us/img255/4377/rum2.png


29 januari 2011, 18:16
Medlem
Inlägg Re: Idag ska jag...
- natta barn
- sova en stund i en barnfri och förhoppningsvis spyfri säng!!!
- gå upp och dricka kvällste och mysa i soffan med sambo
- krypa i säng igen

Imorgon behöver jag egentligen åka till andra sidan staden och fundera på saker.


29 januari 2011, 21:44
Medlem
Inlägg Re: Idag ska jag...
Guldhamster: Jag tycker Hitlerstolen är snyggast, men i en annan klädsel än vit kanske... Den ser lite "IKEA" ut med vit klädsel jämfört med de övriga prylarna. EMs sida är svårnavigerad, kan du se vilka klädslar man kan välja mellan? Eller måste man till butiken för att se det? Ett brunt tyg som matchar lampan kanske skulle vara något.

Jag ska spy och borsta tänderna, det gäller att ligga i inför beach 2011. Sedan sova.


30 januari 2011, 00:17
Ny tråd Svara på tråd  [ 3347 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48 ... 335  Nästa


Som gäst saknar du privilegier.

cron