Ny tråd Svara på tråd  [ 4878 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 428, 429, 430, 431, 432, 433, 434 ... 488  Nästa
Vad har du gjort idag? 
Författare Meddelande
Medlem
Inlägg Re: Vad har du gjort idag?
Den här polska äppelsäljarsiten bekymrar apple.

http://a.pl/

Jag har ÄNTLIGEN byggt ett rack av ikeas lackhyllor. LackRack. Och lagat en högtalare!

6 augusti 2014, 00:49
Medlem
Fått ett patriotiskt utbrott på forumet, köpt äpplen (med tanke på åtgången skulle jag gissa att dom börjar ta slut där) och ätit pierogi ruskie.

7 augusti 2014, 14:41
Medlem
Jobbat natt, gått hem i ett åskoväder och funderat över nya översvämningar, sovit.
Vaknat, bakat pizza och ätit med familjen. Cyklat iväg med sambo mot Ekerö, nakenbadat i skogen och plockat kantareller, en fårticka och en drös med soppar.
Blir det barn nu så blir det en sjöjungfru eller näckensläkting med tanke på skogssjöDNA som måste ha slunkit med in. Vi väntar med spänning.
:08:

7 augusti 2014, 23:07
Medlem
Skrikit på en dum brevbärare som insisterar på att lägga min post hos grannen.

8 augusti 2014, 00:59
Medlem
Idag var jag till en plats där jag fick klart för mig att dom köpt äpplen att dela ut på köpet. Jag är för tillfället ägare till ett presentpackat äppel. Sedan har jag också tackat min lyckliga stjärna för att jag befann mig i Krakow så att nyckelkrisen kunde lösas klockan 17.30.

8 augusti 2014, 22:07
Medlem
Idag har jag förmodligen fått posten att förstå att det är en bra ide att lägga min post i min brevlåda. Jag tror dom förstår att jag inte tänker sluta imitera en ilsken pitbull förrän de slutar lägga min post hos grannen.

Sen vore det fint om de slutade sparka fotboll med min post också, men det mesta är ändå räkningar, så det är inte hela världen.

8 augusti 2014, 22:16
Medlem
Lekt med akinatorn. Jag tänkte på Undén, den föreslog Erlander. Aningen träffsäkrare än igår kväll...

10 augusti 2014, 10:08
Medlem
Sedan fick jag inse att jag inte vet hur jag ska hantera den när den frågar om den jag tänker på är amerikan. Menar den USA eller menar den Nord- och Sydamerika?

Sedan kan jag inte låta bli att undra varför folk envisas med att glömma USAs norra granne...

10 augusti 2014, 13:34
Medlem
Idag för ungefär en vecka sedan var jag på Kraftwerkkonsert i ett gammalt stenbrott. :D

Utöver det har jag upplevt det värsta åskvädret i mannaminne och varit ute på diverse andra äventyr.

11 augusti 2014, 19:31
Moderator
Åh, häftigt, Schubbe! 8-)

Jag har just ätit sushi med min katt och en trevlig man i en park i huvudstaden, och nu är jag på väg hem.

Skulle jag beskriva hela den logistik jag ägnat mig åt idag skulle ni nog tycka att jag vore galen... Mer än vanligt. Eller nåt... Eller omoralisk. Men det är jag inte.

11 augusti 2014, 20:40
Ny tråd Svara på tråd  [ 4878 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 428, 429, 430, 431, 432, 433, 434 ... 488  Nästa

Som gäst saknar du privilegier.