Ny tråd Svara på tråd  [ 5079 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 428, 429, 430, 431, 432, 433, 434 ... 508  Nästa
Dagsform 
Författare Meddelande
Medlem
Inlägg Re: Dagsform
https://www.youtube.com/watch?v=9EgnQlKVZvg


5 juni 2014, 16:03
Medlem
Inlägg Re: Dagsform
scheissetrött


7 juni 2014, 15:22
Medlem
Inlägg Re: Dagsform
+1


7 juni 2014, 17:43
Moderator
Inlägg Re: Dagsform
Jag också. På ett positivt sätt, men ändock. Eftersom mitt liv ser ut som det gör och jag bara har förutsättningar för att vara social två helger i månaden håller jag på att överträffa mig själv i att pussla ihop logistiken och få till den mentala omställningen så att jag skall hinna träffa människor som jag behöver och/eller vill träffa. Den här helgen har jag klämt in 6 personer (2 i jobbsyfte, stor anspänning trots att de visade sig vara väldigt trevliga). 5 avklarade, 1 to go. Men nu har jag hela kvällen, natten och förmiddagen helt för mig själv i tystnaden. Bra så. Vill kunna vara närvarande imorgon för den underbara människan. Tänk, jag som har haft så svårt för att ställa om från en människa till en annan! Man kan tänja kolossalt mycket på sina egna förutsättningar och begränsningar bara man gör det lite i taget och med en god portion inkännande förståelse för sig själv.

Så underlättar det förstås rejält om människorna man träffar inte tycker att det är ett dugg konstigt att man fungerar som man gör och om de kan hantera ifall man behöver reboota en stund även om man råkar se ut som en scen ur exorcisten då (jag överdriver liiiiiite).


7 juni 2014, 19:25
Medlem
Inlägg Re: Dagsform
Jag är så trött att jag ser i kors.
Det är otroligt jobbigt att jobba. :04:


8 juni 2014, 23:33
Moderator
Inlägg Re: Dagsform
Oj, du tar väl hand om dig, CRA? *hönsmammar mig*

Sprängande huvudvärk. Fasiken också! Jag har verkligen inte tid med det. Forskningsansökan måste vara inne på torsdag och andra människor är beroende av att jag får till min del fortast möjligt.

Jag var väl lite för uppe i varv efter en ovanligt intensiv helg. Somnade sent och sov antagligen oroligt.

Jag måste hitta mig en langare av åhusglass i min stad. Har upptäckt deras salmiakglasspinne och kan inte riktigt sluta tänka på den.


9 juni 2014, 10:58
Moderator
Inlägg Re: Dagsform
Huvudvärken försvann när jag sent omsider kom mig för att ta det där svaveltillskottet.


9 juni 2014, 13:31
Medlem
Inlägg Re: Dagsform
Incognita skrev:
Oj, du tar väl hand om dig, CRA? *hönsmammar mig*

Tack mamma, jag mår bättre nu. 8-)

Har undersökt sambanden mellan nazismens ideologier och SD's partiprogram och kommit fram till att SD kör en ren rip off av nazismens vulgärexistentialism.
Kan det bli mer uppenbart vad det är för parti då???

Och så blir jag ännu mer anti alla jävlar med fel essens (!Kolla deras partiprogram!) som tror att SD kommer att hålla dem om ryggen om de faktiskt skulle komma till makten. Hur urbota dum får man vara?
Noll självinsikt och slutledningsförmåga.

Det blir så farsartat så det blir komiskt. :lol:

Men nu blir det nog skogspromenad!


9 juni 2014, 14:46
Moderator
Inlägg Re: Dagsform
Hehe, låter bra det. 8-)

Och instämmer. Även om jag inte tror att det är rätt väg att nå fram att påtala för folk hur korkade de är. Men visst är de felinformerade och illa ute. Blåögda i metaforisk bemärkelse. Tror inte att nazisterna räknar den sortens blåögdhet när det väl gäller.


9 juni 2014, 15:21
Medlem
Inlägg Re: Dagsform
Känner mig som om det var onsdag...


9 juni 2014, 17:49
Ny tråd Svara på tråd  [ 5079 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 428, 429, 430, 431, 432, 433, 434 ... 508  Nästa


Som gäst saknar du privilegier.

cron