Ny tråd Svara på tråd  [ 4878 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 426, 427, 428, 429, 430, 431, 432 ... 488  Nästa
Vad har du gjort idag? 
Författare Meddelande
Medlem
Inlägg Re: Vad har du gjort idag?
Härligt att så många av er också har en underbar sommar!
Jag har inget att klaga över här heller.

Idag har jag shoppat träningstights och varit fånigt nöjd över min figur.
Cyklandet och badandet verkar räcka rätt bra som träning just nu.

;)

20 juli 2014, 22:52
Medlem
Haft en ovanligt bra dag.

20 juli 2014, 22:54
Medlem
Jag har träffat släktingar som jag inte träffat på många många år.
Det var verkligen jätte jätte trevligt och mysigt.
Och så har jag simmat med min kusin , där vi badade och lekte som barn.
Jag njuter över att vara i Stockholm och semestra !
Sov gott! Vänner :09:

21 juli 2014, 01:15
Medlem
Önskat folk ett gott nytt år.

23 juli 2014, 14:19
Medlem
Svettats.

23 juli 2014, 23:04
Medlem
Skaffat linser, känns lite ovant då jag aldrig haft det innan men det blir nog bra. :)

24 juli 2014, 12:10
Medlem
Eliza_Bogart skrev:
Skaffat linser, känns lite ovant då jag aldrig haft det innan men det blir nog bra. :)

Det låter spännande!

24 juli 2014, 17:58
Moderator
Upptäckt att mina deltidsdagar i a-kassan tog slut i april, vilket jag hade vetat vid det här laget om jag inte hade glömt att fylla i de där sabla kassakorten under så lång tid. Sablar alltså!

26 juli 2014, 00:13
Medlem
Insett att jag är bakbunden vid tangentbordet eftersom jag vet bättre än att skriva det jag har lust med. Dessutom skulle jag ge vad som helst för att inte veta bättre.

26 juli 2014, 00:15
Moderator
Fått härdsmälta efter att ha försökt vika alldeles för avancerade pappersflygplan med ständiga avbrott från hyperaktiv son.

Haft rekordkorta telefonsamtal med mamsen; äntligen fattar hon vinken när det inte är läge att prata. Trevligt! Då kanske jag vågar ringa lite oftare.

Babblat järnet med vikarierande boendestöd som med all sannolikhet har ADHD.

Badat havsbad med sonen länge. Det går framåt med simningen. Det var en bra idé att börja i den motsatta änden jämfört med simskolan: flytandet. Lär man sig att man inte behöver göra någonting alls för att hålla sig över vattenytan blir det mycket lättare att simma lugnt, både bokstavligt och bildligt talat. Nu har sonen lärt sig att simma under vatten också. Simma under vatten och flyta - då är det ju ingen konst att simma vanligt sedan. Så nu kan han det. Skitbra! Och vilken säkerhet han fick plötsligt! Men ändå måste jag vara med honom i vattnet hela tiden för att han skall vilja bada.

Anden har inte dykt upp än. Sonen gräver sjunkfällor i sanden.

26 juli 2014, 20:02
Ny tråd Svara på tråd  [ 4878 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 426, 427, 428, 429, 430, 431, 432 ... 488  Nästa

Som gäst saknar du privilegier.