Ny tråd Svara på tråd  [ 4878 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 420, 421, 422, 423, 424, 425, 426 ... 488  Nästa
Vad har du gjort idag? 
Författare Meddelande
Medlem
Inlägg Re: Vad har du gjort idag?
Kollade min flaggräknare på en annan sida. Senaste besöket var från Tyskland. Senaste nya landet var Taiwan. Tog en bild av det.

13 juni 2014, 21:31
Medlem
Idag har jag, följande Incognitas exempel, promenerat i skogen (dock ej barfota), storligen fröjdat mig i åsynen av en igenväxande, övergiven golfbana inklusive tillhörande byggnader (jag tog lite bilder också, men jag hade tyvärr inte med mig min riktiga kamera, så resultatet blev väl lite halvdant), läst några kapitel ur aktuell bok sittandes i en vacker trädgård och släppt en låt.

16 juni 2014, 00:06
Moderator
Bra att jag kunde inspirera. :-). Borde följa mitt eget exempel lite oftare.

Pust! Nu har jag precis lyckats ringa och försäkra mig om att sonen inte måste dansa runt midsommarstången för att få tårta. Dagen är räddad.

19 juni 2014, 07:29
Moderator
Fortfarande extremt intryckskänslig. Och bara för det verkar alla vara extra parfymerade och röksugna just idag. Känner mig alldeles sjösjuk.

19 juni 2014, 09:18
Medlem
Idag har jag bakat apfelstrudel. :!:

20 juni 2014, 23:14
Medlem
Och jag har bakat rabarberstrudel!
En hel långpanna.
God natt.

21 juni 2014, 00:33
Medlem
Idag? Den här sidan av midnatt? Läst en gammal text och skrivit en uppdatering. Med tanke på hur saker utvecklats var det faktiskt någotsånär trevligt, såklart med vissa undantag.

21 juni 2014, 00:41
Medlem
CodeRedAlert skrev:
Och jag har bakat rabarberstrudel!
En hel långpanna.
God natt.

*utför den hemliga hälsningen strudelbakare emellan*
God morgon.

21 juni 2014, 07:41
Medlem
Vaknat.
Gått på toa.
Upptäckt att ingen skrivit nåt kul.
Läst.
Vaknat igen.
Handlat.
Upptäckt att ingen skrivit nåt kul.

Blä.

21 juni 2014, 15:24
Moderator
Jag skulle gärna skriva något kul om jag kunde komma på något.

Gråtit, hållit masken, gråtit, hållit masken, gråtit, hållit masken, upptäckt att en stor del av anledningen till att jag behövt gråta är att jag håller masken för bra, gråtit över det, o.s.v.

Men också haft bra samtal med fina vänner.

Neej, enter är inte naturligt empatiska. De har bara statistiken på sin sida. När de har att göra med något utanför statistiken har de noll clue. Man kan t.o.m. krama dem utan att de märker att man gråter.

21 juni 2014, 17:33
Ny tråd Svara på tråd  [ 4878 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 420, 421, 422, 423, 424, 425, 426 ... 488  Nästa

Som gäst saknar du privilegier.