Ny tråd Svara på tråd  [ 5079 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 416, 417, 418, 419, 420, 421, 422 ... 508  Nästa
Dagsform 
Författare Meddelande
Medlem
Inlägg Re: Dagsform
Incognita skrev:
Det var nog inte så pyttelitet, faktiskt. Jag har börjat boa in mig där nu, ställt upp min kaktus och annat som gör det mer personligt. Och öppnat fönstret för att vädra ut. Det blir nog riktigt trevligt. Bord fixar vi. Det finns gott om övergivna rum i byggnaden, så med all sannolikhet finns det också ett ledigt skrivbord. Universitetet skall flytta ut från det huset. Vi bara mellanlandar där i väntan på en större rockad. Rummen vi skall få sedan har utsikt över vatten och ligger vid en stor jättefin terrass.

Tack Star Rover, där gjorde jag ju faktiskt nytta. Det var nog en väldig tur att någon var där och fångade upp henne. Hon var i upplösningstillstånd, bara grät och grät och verkade alldeles förvirrad av stress. Stackarn! Hon som är så go, alltid så omtänksam!


Så bra att du råkade vara tillgänglig för en stackars doktorand i sjönöd! :20:


28 april 2014, 21:22
Medlem
Inlägg Re: Dagsform
Konstigt pigg och sjukligt utmattad på samma gång.
Väggen kommer närmare och närmare och bromsarna krånglar.

Jag har bara hunnit jobba i en vecka för helvete!!!!! Å andra sidan glömde jag bort att normala människor tar paus från jobbet lite då och då och körde därför på i sju dagar på raken, en dag ledigt och så jobb igen.

Men imorgon är jag faktiskt ledig. Sovmorgon och ingen får väcka mig - HÖR NI DET?????


30 april 2014, 22:52
Medlem
Inlägg Re: Dagsform
Jobbade idag men fixade en extra dag ledig så plötslig har jag helt lyxigt två lediga dagar framför mig.

Kvällsformen är loj och sovförberedande.


2 maj 2014, 22:20
Medlem
Inlägg Re: Dagsform
Jag har haft en riktigt bra dag idag!


2 maj 2014, 22:25
Medlem
Inlägg Re: Dagsform
*high-five*


2 maj 2014, 22:26
Medlem
Inlägg Re: Dagsform
*klatsch*


2 maj 2014, 22:45
Moderator
Inlägg Re: Dagsform
Hoppas det fortsätter med fler sådana dagar. :)

Jag har allergiskt rinnande ögon och får tokhosta så fort jag öppnar dörren till uteplatsen, men det är klart hanterbart. Kroppen är skönt mör efter träningen. Jag gillar verkligen känslan. Mindre tränade delar, som tricepsen och muskler vid skulderbladen och axlarna, är alldeles varma av den ökade blodgenomströmningen. För första gången någonsin bläddrade jag idag i en fitnesstidning och tyckte att det såg skönt ut att göra övningarna. Jag kunde föreställa mig känslan av kroppskontroll och frisk styrka.


4 maj 2014, 19:20
Medlem
Inlägg Re: Dagsform
Det fortsätter. :)


4 maj 2014, 19:56
Medlem
Inlägg Re: Dagsform
Jag är irriterad, hungrig och IRRITERAD.
Nämnde jag irriterad?

Iaf. så är jag det. Och hungrig.


4 maj 2014, 20:10
Medlem
Inlägg Re: Dagsform
Bättre än väntat, men den här månaden ska jag inte sitta uppe till kvart före 3...


5 maj 2014, 23:13
Ny tråd Svara på tråd  [ 5079 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 416, 417, 418, 419, 420, 421, 422 ... 508  Nästa


Som gäst saknar du privilegier.