Ny tråd Svara på tråd  [ 4878 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 404, 405, 406, 407, 408, 409, 410 ... 488  Nästa
Vad har du gjort idag? 
Författare Meddelande
Medlem
Inlägg Re: Vad har du gjort idag?
Ufo skrev:
Tagit upp vildsvinskraniet ifrån akvariet.

Det där är ett sådant där uttalande som jag skulle vilja höra oftare i min omgivning. :)

1 april 2014, 02:01
Medlem
Ufo skrev:
Tagit upp vildsvinskraniet ifrån akvariet.

Och det luktade skunk! :shock: så det förpassades till balkongen.
Det är tur att jag har en ängels tålamod! :08:
Görs det inte snus så det tåras i ögonen så är det kranium, abborrar som ska matas med
Våra söta sällskaps fiskar.
Han är påhittig vår kära Ufo! :07:

1 april 2014, 09:41
Medlem
Fixat min avatar. Den gamla varianten började kännas för ljus.

1 april 2014, 13:18
Medlem
Har varit på jobb intervju, och ska ev börja med vaktmästarjobb.
Det känns kul och omväxlande!
Lagom nu till våren och värmen.
Det känns roligt och spännande att pröva något nytt! :P

1 april 2014, 18:54
Medlem
Grönärtsoppa, grönärtchipsdippa

1 april 2014, 19:44
Medlem
Under dom senaste 24 timmarna är det 1 sak som gått bra. Hittade det enda jag saknat sen jag flytta hit, Geishachoklad.

6 april 2014, 19:08
Medlem
Meppe skrev:
Under dom senaste 24 timmarna är det 1 sak som gått bra. Hittade det enda jag saknat sen jag flytta hit, Geishachoklad.

Ja den är riktigt god!
Det var det värsta när jag var i Turkiet i min ungdom då var jag sugen på svensk choklad.
Jag var där i tre månader.
Och levde nästan på kebab. :D

6 april 2014, 21:37
Medlem
Har varit här i snart 1 år. Önskar jag sett min egen reaktion när jag såg paketet. Om jag vill ha choklad här köper jag normalt vanlig nötchoklad, ibland mintchoklad som ser ut som och smakar som After eight, men är märkbart billigare. Å andra sidan tycker jag att er After eight är billig i Sverige... När jag skulle flyga tillbaka till finland efter ett Stockholmbesök i augusti 2012 fick jag syn på en ask för 45 kronor. Trodde först att jag läst fel. När jag konstaterat att så inte var fallet köpte jag den. När jag var tillbaka i finland konstaterade jag att om man hittar så billig mintchoklad så köper man.

6 april 2014, 21:51
Medlem
Tränat levern på Svenska Mässan från 13 :mrgreen: Sen fortsatta leverövningar på restaurang Krakow och ytterligare träning med amerikansk whisky hemma till 01.

Rökt en cigarr som var så stark att jag lite diskret fick lov att kaskadkräkas i en soptunna, helt sinnessjukt. Inne på Svenska Mässan. Och ingen vakt såg! Haha! Som när man gick i gymnasiet. Och jag var där på branschbiljett, finklädd och allt... Classy som en säger.

11 april 2014, 01:53
Medlem
Idag har jag handlat välbehövda livsmedel, fått lite gjort på Projektet, lyssnat på radioteater från 1955 och fått mig till livs åtminstone två nya uttryck: "göra ett nummer av" och "antimakass". Slusken, om än känd sedan tidigare, kan gott också få sig en nyrenässans.

11 april 2014, 19:48
Ny tråd Svara på tråd  [ 4878 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 404, 405, 406, 407, 408, 409, 410 ... 488  Nästa

Som gäst saknar du privilegier.