Ny tråd Svara på tråd  [ 4878 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 398, 399, 400, 401, 402, 403, 404 ... 488  Nästa
Vad har du gjort idag? 
Författare Meddelande
Medlem
Inlägg Re: Vad har du gjort idag?
Incognita skrev:
Haft möte med mina siusar, den gamla höggravida och den nya som skall ta över. De skall jobba sida vid sida ett tag nu, vilket jag hoppas innebär lite extra ammunition inför flytt till ny institution och förhandlingar om eventuell tjänst. Den nya siusen hade illrosa hår, bjärt blommig klänning, piercing och nördglasögon. Jag kanske är fördomsfull, men jag tycker att det bådar gott.

*Håller tummarna*

14 mars 2014, 00:29
Medlem
Orange skrev:
Hah! Yäy! Måste skryta lite.

Gick runt och gruvade mig för en hemtenta som jag var säker på jag skulle bli underkänd på, eftersom jag skrev den i sista minuten på grund av mitt uppskjutandebeteende. Nu är den rättad och den gick tydligen bra: "Fint! Det var kärnfulla, välskrivna och trevliga svar. Men de kunde varit mer utförliga – i synnerhet det sista svaret - så därför blev det ett starkt G. Men du verkar ha förutsättningar för att skriva VG."

Awesome!!! :16: :17:

14 mars 2014, 00:31
Avslutat konto
Star Rover skrev:
Orange skrev:

Gick runt och gruvade mig för en hemtenta som jag var säker på jag skulle bli underkänd på, eftersom jag skrev den i sista minuten på grund av mitt uppskjutandebeteende. Nu är den rättad och den gick tydligen bra: "Fint! Det var kärnfulla, välskrivna och trevliga svar. Men de kunde varit mer utförliga – i synnerhet det sista svaret - så därför blev det ett starkt G. Men du verkar ha förutsättningar för att skriva VG."

Awesome!!! :16: :17:

:D

Jag tycker jag får skryta lite nu för jag trodde jag var helkass i skolan. :)

14 mars 2014, 00:39
Medlem
Bra jobbat Kvinna. :02:

14 mars 2014, 04:12
Moderator
Det är bra, Orange. 8-) Där ser du.

14 mars 2014, 07:02
Medlem
Orange skrev:

Vad bra :mrgreen:

14 mars 2014, 11:06
Medlem
Sett på frozen för tredje gången det här året. Imorgon ska jag försöka hitta en blu-ray med kommentarspår.

15 mars 2014, 00:09
Medlem
Städat och lackat mitt skrivbord. Det skrivbordet har inte använts på över ett år, så det var bra att städa det. Nu när jag inte är i skolan om dagarna längre behöver jag det. Har inte ställt tillbaka sakerna än, lacken måste torka. 3 lager, det kommer bli spegelblankt. Inte mycket lack kvar nu, och många möbler som skulle bli bättre med ett eller två lager till. Lack är dyrt. Sökt jobb och tränat också.

15 mars 2014, 00:18
Moderator
Pratat väder på Facebook alla redan... Hur skall detta sluta?! Jag har visst fått neurotypiskt syndrom.

17 mars 2014, 08:36
Medlem
Incognita skrev:
Pratat väder på Facebook alla redan... Hur skall detta sluta?! Jag har visst fått neurotypiskt syndrom.

Det där får du se upp med, Inco! Du kan bli "normalstörd".... :02:

17 mars 2014, 11:11
Ny tråd Svara på tråd  [ 4878 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 398, 399, 400, 401, 402, 403, 404 ... 488  Nästa

Som gäst saknar du privilegier.