Ny tråd Svara på tråd  [ 821 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 83  Nästa
Den stora humortråden. 
Författare Meddelande
Medlem
Inlägg Re: Den stora humortråden.
Pratar ni om ett forum som handlar om hundar, eller är det satir på ett annat forum?


17 november 2009, 22:15
Medlem
Inlägg Re: Den stora humortråden.
Ufo skrev:
Pratar ni om ett forum som handlar om hundar, eller är det satir på ett annat forum?

Satir på ett forum som handlar om hundar.


17 november 2009, 22:40
Medlem
Inlägg Re: Den stora humortråden.
Ufo skrev:
Pratar ni om ett forum som handlar om hundar, eller är det satir på ett annat forum?

Japp om ett hundforum. Och satir över det. Ett forum med väldigt lågt i tak, samtidigt som det är oerhört högt i tak för vissa utvalda beteenden såsom gruppmobbing med mera.

Jag har lyckats vara där sedan 2002 utan att ens få en varning, men nu håller jag på att bli utmobbad av fittmaffian, de anmäler mina inlägg på pin kiv, och då måste moderator agera, annars blir det ett välda liv på fittorna.

Det är otroligt komiskt för oss som varit där, det är en väldigt speciell "miljö" och mentalitet när hundfolk flockas. Jag är inte ensam om att ha ett IQ på 85 där, snarare är jag i gott sällskap med diverse anal-fabetiskt förståndshandikappat patrask och hillbillys med sönderavlade hundar.

Det har varit en intressant studietid, en studie i mänskllig komik och en studie i hur jävla låg nivån kan bli på ett internetforum.


17 november 2009, 22:42
Medlem
Inlägg Re: Den stora humortråden.
Men nu får ni ge er, visserligen har många av oss blivit behandlade som hundar.
-"Men vi är inga hundar." ;)


17 november 2009, 23:15
Medlem
Inlägg Re: Den stora humortråden.
sugmundfreud skrev:
Jag är inte ensam om att ha ett IQ på 85 där,


Jag tror inte ett ögonblick på att du ligger under 100.


18 november 2009, 00:06
Medlem
Inlägg Re: Den stora humortråden.
Bild

Notera att uggla inte är med. Han åkte förmodligen ut ur sjumilaskogen under fågelinfluensatiden!


19 november 2009, 22:55
Medlem
Inlägg Re: Den stora humortråden.
Savanten Svante skrev:
Bild

Notera att uggla inte är med. Han åkte förmodligen ut ur sjumilaskogen under fågelinfluensatiden!

Notera att hela bilden åkt ut ur sjumilaskogen :lol:


19 november 2009, 23:21
Medlem
Inlägg Re: Den stora humortråden.
Jag noterar att det funkar UTMÄRKT här! :)

Bild

Nåja, jag snelhestar den oxå. I bästa fall får ni TRE likadana bilder nu, min förstapost, ufos citering, och den precis ovan!


19 november 2009, 23:25
Medlem
Inlägg Re: Den stora humortråden.
mer djur!

Bild


3 december 2009, 05:41
Medlem
Inlägg Re: Den stora humortråden.
Titt ut i rutan
... eller är det titt in i ringen?


3 december 2009, 19:42
Ny tråd Svara på tråd  [ 821 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 83  Nästa


Som gäst saknar du privilegier.

cron