Ny tråd Svara på tråd  [ 4878 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 388, 389, 390, 391, 392, 393, 394 ... 488  Nästa
Vad har du gjort idag? 
Författare Meddelande
Medlem
Inlägg Re: Vad har du gjort idag?
haft feber och spytt. Blä.

1 februari 2014, 00:51
Medlem
Undrar varför jag envisas med att lura mig själv.

4 februari 2014, 09:35
Medlem
Stoppat in huvudet i min röv. Nej, men... Jag vet inte. Lekt med min bebis, umgåtts med mitt boendestöd och haft oralsex. Inte allt samtidigt, dock. Sedan har jag även ätit 3 st stekta ägg. Det var fan gott.

6 februari 2014, 22:18
Moderator
Sovit, sovit och åter sovit. Nu är jag hungrig men orkar inte gå till affären. Det verkar lite dumt och onödigt att börja tulla på mina få hopskramlade matlådor redan innan arbetsveckan börjat. Hm...

9 februari 2014, 14:34
Medlem
Gå och handla, damn it!

9 februari 2014, 14:39
Moderator
Jag är liksom för hungrig för att gå till affären... Min preliminära plan är att fixa till något att äta först, sedan jobba lite och så gå till affären senare. Måste bara klura ut något med tillräckligt bra näringsvärde och tillräckligt aptitligt av det som finns här hemma.

EDIT: Det får la bli chiliconquorn (utan chili) med ris. Helt OK mat, om än ingen kulinarisk sensation. Vita bönor i tomatsås är en bra sak att ha hemma.

9 februari 2014, 14:42
Medlem
Gå och handla när du har ätit, damn it!

9 februari 2014, 14:56
Moderator
Hm, jo, kanske det... Medan jag fortfarande orkar... Makes sense. Det märks att du vet vad du talar om. Been there, done that, 'ey? :04:

9 februari 2014, 14:58
Medlem
Been there, done that mäni tajms.

9 februari 2014, 15:01
Moderator
Då skall jag dra lärdom av din surt förvärvade expertis på området. Jag tyckte liksom själv att det klingade lite ihåligt det där med att gå till affären "senare". Det är bara det att jag skulle behöva handla ganska mycket, och det känns motigt. Men blir det alltför jobbigt får jag väl dela upp det och bara ta det viktigaste (vad nu det är; det där med att prioritera har jag aldrig varit något vidare på) i första omgången.

9 februari 2014, 15:03
Ny tråd Svara på tråd  [ 4878 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 388, 389, 390, 391, 392, 393, 394 ... 488  Nästa

Som gäst saknar du privilegier.