Ny tråd Svara på tråd  [ 5079 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 381, 382, 383, 384, 385, 386, 387 ... 508  Nästa
Dagsform 
Författare Meddelande
Medlem
Inlägg Re: Dagsform
Det går inte så bra och mitt band och jag tar alla gig vi kan få, hur förnedrande de än är, och det slutar med att vi turnerar runt på landets alla soptippar, eftersom vår musik passade väldigt bra till att skrämma bort råttor med. Vi tjänar rätt bra, men upplägget var kanske inte riktigt vad vi hade tänkt oss.


4 januari 2014, 23:09
Moderator
Inlägg Re: Dagsform
En nyckelbräda kanske kan öppna en del dörrar?


4 januari 2014, 23:25
Medlem
Inlägg Re: Dagsform
Den här dagen blev just bra :)


4 januari 2014, 23:28
Medlem
Inlägg Re: Dagsform
Zombie skrev:
En nyckelbräda kanske kan öppna en del dörrar?


Ja, och den kan man ju lätt hitta reservdelar till på soptipparna.


4 januari 2014, 23:32
Medlem
Inlägg Re: Dagsform
Katastrof utan detaljer.


5 januari 2014, 17:25
Medlem
Inlägg Re: Dagsform
Strålande!!!
Jag har lyssnat på mina låtar på raaaaaaaaaaaaaaaaaaaadioooooo. Måste skicka in fler låtar för folk spelar den där radiostationen på ett antal publika ställen...i USA men iaf.

Och så har jag musicerat. Lärde mig precis hur man använder Edison. Vad duktig jag är!

Döttrarna har knåpat ihop åtskilliga scheman för olika tillfällen och dagar idag. Exempelvis hur de ska göra varje skolmorgon, båda fick med en kvarts fritid mellan tandborstning och väskpackandet... :lol:
Och så har vi diskuterat deras framtidsplaner, studier, boende, arbete - rubbet.
De är mycket ambitiösa båda två.
:09:


6 januari 2014, 00:18
Medlem
Inlägg Re: Dagsform
Mumsar på Stilton-ost och inväntar en lugn stund så jag kan fortsätta med låten.
Livet är behagligt.


7 januari 2014, 19:29
Moderator
Inlägg Re: Dagsform
Jag hyser en bisarr innerlig längtan till Arktis. Detta trots att jag fryser.


9 januari 2014, 13:53
Medlem
Inlägg Re: Dagsform
Varför till Arktis?

Jag hyser en längtan efter mat just nu och lägligt nog är middagen precis klar.


9 januari 2014, 18:41
Moderator
Inlägg Re: Dagsform
Det är så vansinnigt vackert där ju! Och det kanske det inte är så länge till.

Idag är jag på dåligt humör. Det visade sig att handin jag lämnat in för reparation över jul inte har lagats för att de inte kunde få igång den. Jag lämnade in den för att den inte längre gick att ladda upp för att hårdvaran inne i skalet flyttat sig så att det inte gick att få kontakt med eluttaget, så det är ju inte så konstigt att den inte gick att få igång om de väntade tills den laddat ur sig. Den var fulladdad när jag lämnade in den, och jag hade informerat dem. Och det går att ladda upp den den andra vägen, genom att koppla den till en dator. Det trodde jag att en tekniker med specialkompetens för just handi skulle kunna räkna ut på egen hand. Istället drog hen slutsatsen att knapparna var trasiga och kallade det onormalt slitage. De skall skicka faktura till landstinget. Uppenbarligen slog det dem inte att de kanske borde tala om för mig att de inte tänkte göra någonting alls med (inte ens lämna tillbaka) den apparat som innehåller hela mitt liv och som lämnades in i ett privat fodral som de inte alls har rätt att deponera.

Dessutom var de otrevliga i telefonen.

Och arbetsterapeuten på HAB, som kanske skulle kunna göra något åt eländet, har semester.

Och folk drar i mig från olika håll för att jag skall planera en massa saker, och jag kan inte göra det utan min handi.

Och jag tackade nej till ett annat system från arbetsförmedlingen eftersom jag redan hade en handi, och det skulle bara ha varit ännu en uppsättning av samma sak. Men om jag nu inte har en handi så hade det ju varit bra.


10 januari 2014, 12:33
Ny tråd Svara på tråd  [ 5079 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 381, 382, 383, 384, 385, 386, 387 ... 508  Nästa


Som gäst saknar du privilegier.

cron