Visa obesvarade inlägg | Visa aktiva trådar
Författare |
Meddelande |
Ufo
Medlem
|
 Re: Vad har du gjort idag?
Konstaterat att min muslimska granne spelade stilla natt på sin trumpet.
|
11 december 2013, 22:03 |
|
 |
Zombie
Moderator
|
Där ser man hur muslimerna är. Skulle natten bli stilla med trumpet…
(Ironi över "damned if you do, damned if you don't".)
|
11 december 2013, 22:55 |
|
 |
Schueberird
Medlem
|
Jag trodde ett tag att jag mötte Lassie, men det var nog bara som jag misstog mig, fast säker är jag fortfarande inte.
|
14 december 2013, 23:30 |
|
 |
Star Rover
Medlem
|
Deltagit i en antinazismdemonstration i en Stockholmsförort som på senare tid drabbats av det nynazistiska plågoriset i form av nazistklotter, vandalisering och skadegörelse samt misshandel av och mot människor som för nynazisterna ifråga som misshagliga element utgör måltavlor för hat, vårlighet hot om våld. Har tillsammans med hundratals uppretade och ilskna lokalbor visat nynazisterna ifråga, när de hade mage nog att dyka upp i ett försök att angripa demonstrationen, kört bort och jagat ut dem i ett närbeläget skogsområde, där polisen sedermera för en gångs gjorde sitt jobb och grep de mentala kalhyggena för bl a knivöverfall på ett par antinazismdemonstranter.
|
15 december 2013, 21:04 |
|
 |
CodeRedAlert
Medlem
|
*High-five* på det Star Rover! Bra jobbat. Hade velat vara med!
|
15 december 2013, 21:24 |
|
 |
Yetin
Medlem
|
Sett att nån klottrat www.VHEMT.org på ett elskåp i Bergsjön 
|
15 december 2013, 23:13 |
|
 |
CodeRedAlert
Medlem
|
Intressant rörelse det där. Go VHEMT.
Idag beundrade jag min yngsta dotter aka ängeln i ett julspel. Vilka barn jag har! Otroligt.
Och så har jag varit trött. Tror att jag glömde nämna det tidigare. Så för att klargöra så är jag trött. Trött alltså. Som i trött.
|
18 december 2013, 18:07 |
|
 |
Yetin
Medlem
|
Satte på vinterdäck på cykeln och monterade ihop den, har nämligen tagit isär och rengjort den i samband med däckbytet. Jag verkar ha gjort fel på framhjulet, för däcket lossnade och slangen exploderade högljutt. Måste ha haft veck på den. Tog en ny slang och satte fast däcket ordentligt, så funkade det utan haveri. Nu är den ren och fin och med nyjusterade växlar.
|
18 december 2013, 18:47 |
|
 |
Schueberird
Medlem
|
Idag har jag lagat middag (utöver det vanliga dårå).
|
18 december 2013, 19:00 |
|
 |
CodeRedAlert
Medlem
|
VAD HÅLLER JAG PÅ MED!?!?! Laga middag bums.
|
18 december 2013, 20:20 |
|
|
Som gäst saknar du privilegier. |
|