Ny tråd Svara på tråd  [ 5079 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 379, 380, 381, 382, 383, 384, 385 ... 508  Nästa
Dagsform 
Författare Meddelande
Medlem
Inlägg Re: Dagsform
Jag pluggar in FlorinB92's aka Mystic Deejays ljudbild och låtarrangemang eftersom det är så jag vill att mina låtar ska låta. :?
Är det att fuska?

Och så är jag mentalt och fysiskt helt körd.
Tröttkörd alltså.
Maybe it's åldern.

It's the Schubbephenomenon.


2 januari 2014, 17:09
Medlem
Inlägg Re: Dagsform
Jag känner mig lite stressad; det är mycket som ska hinnas med för en lyckad 40-årskris.


2 januari 2014, 18:24
Medlem
Inlägg Re: Dagsform
:lol:

Heheheeeeeeeeeeeeeeee.

Du är rolig.


2 januari 2014, 18:42
Moderator
Inlägg Re: Dagsform
Schueberird skrev:
Jag känner mig lite stressad; det är mycket som ska hinnas med för en lyckad 40-årskris.

Ta det lugnt, den fortsätter till 50. Efter det kan du börja tala om "kris".


2 januari 2014, 22:49
Moderator
Inlägg Re: Dagsform
Fortfarande som alldeles sjösjuk och darrig. Skumt.


2 januari 2014, 22:54
Moderator
Inlägg Re: Dagsform
Zombie skrev:
Schueberird skrev:
Jag känner mig lite stressad; det är mycket som ska hinnas med för en lyckad 40-årskris.

Ta det lugnt, den fortsätter till 50. Efter det kan du börja tala om "kris".

Äh, se bara till att regelmässigt hänga med folk som är mer än ett decennium äldre än du själv, och då och då med 80-åringar som refererar till sig själva som "vi som är yngre", så löser sig det där. ;)


3 januari 2014, 10:00
Medlem
Inlägg Re: Dagsform
...och så måste jag ju börja spela i ett band också - tillsammans med andra 40-årskrisare.


3 januari 2014, 13:47
Medlem
Inlägg Re: Dagsform
Hur ofta ska man få någon ålderskris? Börjar undra om jag missade 20-årskrisen.


3 januari 2014, 14:23
Moderator
Inlägg Re: Dagsform
Schueberird skrev:
...och så måste jag ju börja spela i ett band också - tillsammans med andra 40-årskrisare.

Jamen då kan väl jag få vara med?! :P Jag ligger ju inte så långt efter åldersmässigt, och den biten av krisen anammar jag gärna om tillfälle erbjuds.


3 januari 2014, 14:43
Medlem
Inlägg Re: Dagsform
Incognita skrev:
Schueberird skrev:
...och så måste jag ju börja spela i ett band också - tillsammans med andra 40-årskrisare.

Jamen då kan väl jag få vara med?! :P Jag ligger ju inte så långt efter åldersmässigt, och den biten av krisen anammar jag gärna om tillfälle erbjuds.


Tja, varför inte!? Jag har ju tänkt lära mig spela nyckelbräda, så det passar väl bra. 8-) Jag kan inte garantera att jag någonsin blir särskilt bra på det, men om vi kallar det punk, så fungerar det nog ändå...

Meppe skrev:
Hur ofta ska man få någon ålderskris? Börjar undra om jag missade 20-årskrisen.


Vart tioende år sägs det väl!?


3 januari 2014, 14:56
Ny tråd Svara på tråd  [ 5079 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 379, 380, 381, 382, 383, 384, 385 ... 508  Nästa


Som gäst saknar du privilegier.

cron