Ny tråd Svara på tråd  [ 5079 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 378, 379, 380, 381, 382, 383, 384 ... 508  Nästa
Dagsform 
Författare Meddelande
Medlem
Inlägg Re: Dagsform
Härmed nominerar jag CRA (och mig själv). 8-)


29 december 2013, 18:53
Medlem
Inlägg Re: Dagsform
Schueberird skrev:
Meppe skrev:
Schueberird skrev:
Vem vinner?


Tycker jag ligger väldigt bra till för att få priset.

Varför tycker du det?


Därför att jag trots upprepade erfarenheter som talar för att jag ska hålla min mun stängd om mycket när jag talar med päronen återigen lyckats säga på tok för mycket. Om man med mina erfarenheter inte lyckas inse att det kan vara en bra ide att hålla truten när det gäller något som enkelt kan användas mot mig så förtjänar man det där priset. Med tanke på vad jag sagt och gjort under hösten, om morsan lyckas lägga ihop 1 plus 1 till 2 är det inte värt demonstrationen mot jantebältet jag fick in.


29 december 2013, 19:02
Medlem
Inlägg Re: Dagsform
Då låter det i och för sig som att det är dina päron som förtjänar förstapriset!?


29 december 2013, 19:16
Moderator
Inlägg Re: Dagsform
Medhåll på det.

Usch, vad jag har ont överallt! Troligen är det en kombination av ackumulerad stress, yoga-brist, det myckna kånkandet, dålig ergonomi, överbelastning av intryck (många av dem synnerligen positiva, men det hjälps liksom inte) och alldeles för mycket av sådana födoämnen som jag inte tål som har satt igång en kedjereaktion av inflammationer i hela kroppen. Jag har dock bestämt att det här kommer att gå över snart.

Jag är tacksam över att jag har mycket kärlek i mitt liv. Särskilt fint är det att flera av dem jag känner starkt för också står varandra nära. Flockliv är mysigt, så aspergare jag är.


30 december 2013, 12:44
Medlem
Inlägg Re: Dagsform
Utvilad men med början till urinvägsinfektion.
Hur var det nu? ÄPPELCIDERVINÄGER.

Och så hoppas jag att mitt ägg inte mötte någon attraktiv inkräktare.

Och så hoppas jag att jag faktiskt får börja det nya året med vild dans på nattklubb, med man och bästa vän. Men det ser lite mörkt ut, det kanske blir hemmakväll av det hela.

Idag blir det solpromenad!


30 december 2013, 14:06
Moderator
Inlägg Re: Dagsform
Hur gick det med urinvägsinfektionen, CRA? Hoppas den kom av sig. Min var synnerligen envis, men delar av symptomen visade sig bero på en cysta på äggstocken som tryckte på. Båda de besvären är borta nu.

Jag håller på att kravla mig upp ur en svacka. Det här skall bli bra - det har jag bestämt. Så det så.


2 januari 2014, 00:25
Medlem
Inlägg Re: Dagsform
Oj, skönt att det är på bättringsvägen - hur upptäcker de cystor? Ultraljud antagligen?

Jag hade några bredspektrumantibiotikapiller kvar sedan förra omgången och fuskade genom att ta en kort kur, så nu är infektionen putsväck. Om den inte blossar upp i ny antibiotikaresistent form inom några dagar då vill säga (och käkar upp hela underredet)... :P

Men jag hade inte tid att ha ont och springa på toa, det skulle ju festas.


2 januari 2014, 01:37
Medlem
Inlägg Re: Dagsform
Jaha, nu är det inte så långt kvar tills jag blir tvungen att skaffa en HD och börja ragga på 20-åringar, men eftersom jag inte lär orka ta MC-körkort, så blir HD:n stående tills jag en dag låter montera bort motorn och sätter dit pedaler istället plus högtalare med inspelat HD-knatter varpå jag far runt som en skållad gycklare på europaväg 55 och blinkar med värsta köksögonen åt nätta rödhåringar i små custombyggda fiatbilar av 500-modellen som deras fäder köpt åt dem på tjugonde året fyllda. Japp, sådan är dagsformen.


2 januari 2014, 04:19
Medlem
Inlägg Re: Dagsform
Sedan får jag stryk av deras med mig jämnåriga fäder och slutar mina dagar som eunuck på den allra otillgängligaste av otillgängliga oljeplattformar i nordnorska kustbandet, dit även, intressant nog, den svenska jazzorkestern Kustbandet dragit sig tillbaka i stor stil och nu uppträder varje kväll i den pianobar som alla oljeplattformar vid det här laget i standardutförandet begåvats med.


2 januari 2014, 04:42
Moderator
Inlägg Re: Dagsform
CodeRedAlert skrev:
Oj, skönt att det är på bättringsvägen - hur upptäcker de cystor? Ultraljud antagligen?

Jag hade några bredspektrumantibiotikapiller kvar sedan förra omgången och fuskade genom att ta en kort kur, så nu är infektionen putsväck. Om den inte blossar upp i ny antibiotikaresistent form inom några dagar då vill säga (och käkar upp hela underredet)... :P

Men jag hade inte tid att ha ont och springa på toa, det skulle ju festas.

Ultraljud, ja. De passade på när jag var där för min PMDD. Skönt att du kunde få bort infektionen snabbt.

Schubbe, 40-årskris coming up? ;) Oroa dig inte, så länge man orkar trampa omkring som en skållad gycklare är man inte lastgammal.


2 januari 2014, 15:42
Ny tråd Svara på tråd  [ 5079 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 378, 379, 380, 381, 382, 383, 384 ... 508  Nästa


Som gäst saknar du privilegier.

cron