Dessutom ska jag: -ha ont i halsen -diska -städa -tvinga karln att göra det samma (alla tre ovanstående) -vänta på mensen -äta kycklingburgare -sova mer -vem vet?
18 december 2010, 15:54
Yetin
Medlem
Re: Idag ska jag...
[x] Diska flaskor [x] Handla 21 kg honung, en säck socker, en hink sirap och en kartong russin. [x] Bära ovanstående (81 kg) ett par hundra meter från en parkering till mitt hem. [ ] Sätta igång nästa omgång mjöd [ ] Diska fler flaskor...
18 december 2010, 17:43
CodeRedAlert
Medlem
Idag ska jag - dricka Fjällyoughurt med hjortron direkt ur förpackningen - koka gröt - fortsätta vänta på mensen - vara skitirriterad utan anledning - frysa - förbereda för morgondagen
19 december 2010, 19:51
Ufo
Medlem
[*]Gå upp ur sängen. [*]Ladda kaffeperkulatorn med sista kaffepulvret. [*]Strömmen går byta propp. [*]Byta proppfaan en gång till. [*]Konstatera att det är min kaffeperkulator som får proppen att gå. [*]Fråga om päronen har en att låna så jag klarar mig tills jag hittar en ny. [*]Låna den trots att den saknar pluppen, jag har ju en på min trasiga som borde gå att flytta över. [*]Hem och konstatera att min plupp inte passar. [*]Ta mig till Rusta för att köpa ny perkulator. [*]Upptäcka att de inte har något att göra kaffe med. [*]Gå vidare till dyraffären Elon för att se vad de har. [*]Utöver kaffemaskiner för 6000:- hitta "vanliga" kaffeperkulatorer för 800:- [*]Stå och minnas att Rusta's brukar kosta 200:- [*]Fråga om de har pluppar. [*]Köpa denna plupp till låneperkulatorn så att jag skall kunna göra kaffe. [*]Gå till Willys för att köpa nytt kaffe. [*]Upptäcka att deras hylla med kaffe är tom. [*]Bli glad över att personalen lyckas hitta tre paket på lagret. [*]Köpa alla tre. [*]Hem och byta plupp på låneperkulatorn. [*]Koka dagens första kopp kaffe. [*]Sitta och vara salig av glädje över dagens första kaffe kl 21:00 och råka ut för ett strömavbrott. [*]Sitta i mörkret och bara fortsätta vara nöjd över en djävla kopp kaffe.
22 december 2010, 22:56
antikropp
Medlem
Antagligen fortsätta bajsa och kräkas.
22 december 2010, 23:37
Savanten Svante
Medlem
antikropp skrev:
Antagligen fortsätta bajsa och kräkas.
Galna vinterkräkgrisen?
22 december 2010, 23:53
Savanten Svante
Medlem
Själv ska jag dricka upp ALL öl som finns här hemma.
Det är EN öl det.
22 december 2010, 23:53
sugmundfreud
Medlem
Savanten Svante skrev:
Själv ska jag dricka upp ALL öl som finns här hemma.
Det är EN öl det.
Är det en gammeldansk?
22 december 2010, 23:56
Savanten Svante
Medlem
Nix, men en dansk öl iaf!
23 december 2010, 00:09
Yetin
Medlem
[x] Dregla över min nyköpta kärnfysikbok [ ] Träna på gym för första gången på ett par månader (pluggade 4 kurser parallellt på chalmers vilket ledde till 10 kg viktökning på två månader) [ ] Träffa släktingar (Det blev visst jul i år igen)