Ny tråd Svara på tråd  [ 4878 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 367, 368, 369, 370, 371, 372, 373 ... 488  Nästa
Vad har du gjort idag? 
Författare Meddelande
Medlem
Inlägg Re: Vad har du gjort idag?
Schueberird skrev:
Idag har jag tweakat datorn och installerat diverse program, bland annat programmeringsmiljön till Mindstorms, så att jag kan börja skriva styrprogrammet till min lilla stora bollmojäng ("a small great ball contraption"), och kommit på att jag kan förenkla det mekaniska en del och därmed förenkla styrningen av alltihop.

Lego?

Idag har jag klappat hundar. Två stycken. Gullevoffsar båda två!

21 september 2013, 21:28
Medlem
Savanten Svante skrev:
Schueberird skrev:
Idag har jag tweakat datorn och installerat diverse program, bland annat programmeringsmiljön till Mindstorms, så att jag kan börja skriva styrprogrammet till min lilla stora bollmojäng ("a small great ball contraption"), och kommit på att jag kan förenkla det mekaniska en del och därmed förenkla styrningen av alltihop.

Lego?

Lego!

22 september 2013, 01:46
Medlem
Bild

22 september 2013, 04:12
Moderator
Terrarielampan underlättar verkligen uppvaknande! Trots att jag lade mig alldeles för sent igår och var dödstrött när klockan ringde gav lampan en märkbar kick, och nu har jag hunnit med att tvätta fyra maskiner i tvättstugan, äta frukost och borsta tänderna samt sköta en del korrespondens.

25 september 2013, 07:45
Medlem
Grattis! :)

Idag har jag vaknat trött som en rökt böckling, ätit diverse frukt för att piggna till, satt igång diskmaskinen, kokat ägg, inlett frukosten och börjat vänta.

25 september 2013, 08:31
Medlem
Jag har shoshoshoppat. Mestadels kläder och skor till barnen.

26 september 2013, 18:47
Moderator
Jag har beställt en doppresent nu, sent omsider. Det blev något så pinsamt traditionellt som en kristallvas. :oops: Men den var ovanligt fin, stilren och inte det minsta puttinuttig och i ett mycket användbart format, och jag låter gravera in ett personligt minnesord tillsammans med barnets alla namn.

27 september 2013, 18:26
Medlem
Idag har jag gjort saker istället för att göra saker.

30 september 2013, 20:41
Medlem
Idag har jag kommit på att mat inte lagar sig själv och blivit mycket förvånad över detta faktum. Intressant nog uthärdar jag hunger mycket bättre när jag har öronproppar i.

1 oktober 2013, 21:47
Medlem
Du hör inte magens protester!

1 oktober 2013, 21:48
Ny tråd Svara på tråd  [ 4878 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 367, 368, 369, 370, 371, 372, 373 ... 488  Nästa

Som gäst saknar du privilegier.