Ny tråd Svara på tråd  [ 935 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40 ... 94  Nästa
Endast tomten är vaken... 
Författare Meddelande
Medlem
Inlägg Re: Endast tomten är vaken...
Bild


6 mars 2012, 18:23
Medlem
Inlägg Re: Endast tomten är vaken...
fast det är lite konstigt att fötterna är bara.


6 mars 2012, 18:24
Medlem
Inlägg Re: Endast tomten är vaken...
Haha, vilken underbar bild. Det är ju en stickad tröja, benen i ena ärmen och huvudet i den andra. Handen som håller glaset kommer upp ur halsmynningen. Fiffigt.

Jag ska sova nu om en stund. Inget nattsuddande för mig.


7 mars 2012, 02:07
Medlem
Inlägg Re: Endast tomten är vaken...
Jag trodde att den var stickad enkom för syftet att fungera som "kroppsstrumpa", därav kommentaren om de bara fötterna, men nu när du säger det, så ser jag ju att det är en stor tröja. Hålet för midjan måste alltså vara bak på ryggen.


7 mars 2012, 04:58
Medlem
Inlägg Re: Endast tomten är vaken...
Jag gick och lade mig 1 (eftersom jag ändå inte hade något annat för mig), men det var ju dumt att tro att det skulle fungera om man tidigare gått och lagt sig 7 och följdaktligen vaknade jag två timmar senare och kände mig helt borta - och än mindre kunde jag somna om.

:05:

BAJSKORV!


7 mars 2012, 05:02
Moderator
Inlägg Re: Endast tomten är vaken...
CodeRedAlert skrev:
Haha, vilken underbar bild. Det är ju en stickad tröja, benen i ena ärmen och huvudet i den andra. Handen som håller glaset kommer upp ur halsmynningen. Fiffigt.


Ah, nu ser jag också. :lol:


7 mars 2012, 10:42
Medlem
Inlägg Re: Endast tomten är vaken...
Hubotjävlar!
Såg två avsnitt på raken och titta på klockan nu!!

Natt.


13 mars 2012, 03:11
Medlem
Inlägg Re: Endast tomten är vaken...
Bra att du påminde mig, men jag får se det senaste avsnittet imorgon istället: Jag ska också gå och lägga mig snarast, eftersom jag ska upp hyfsad tid imorgon för att åka till Hufvudstaden och plocka upp ett paket.


13 mars 2012, 04:19
Medlem
Inlägg Re: Endast tomten är vaken...
Fan.


15 mars 2012, 07:00
Medlem
Inlägg Re: Endast tomten är vaken...
Snart dags att sova, men först ska jag se ett avsnitt av 30 grader i februari.


17 mars 2012, 03:48
Ny tråd Svara på tråd  [ 935 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40 ... 94  Nästa


Som gäst saknar du privilegier.

cron