Ny tråd Svara på tråd  [ 5079 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 357, 358, 359, 360, 361, 362, 363 ... 508  Nästa
Dagsform 
Författare Meddelande
Medlem
Inlägg Re: Dagsform
Och jag VILL INTE somna! Fast jag måste.
MÅSTE.

Vill inte.

Jag har massor att göra. I FL. Alltså va.

:01:


20 september 2013, 00:32
Medlem
Inlägg Re: Dagsform
Vaknade tidigt av mig själv. Det innebär att jag kan lägga mig en stund igen. Somna om. Och ÄNDÅ vara upp tidigt!


*lyxsomnar lite*

Bild


20 september 2013, 08:43
Moderator
Inlägg Re: Dagsform
Spindelbiten. Råkade visst skrämma (klämma?) den rackaren som satt på mitt öra när jag skulle klia mig där. SÅ F-CKING ONT det gjorde! Hade ingen aning att vanliga svenska spindlar kunde bita så hårt. Eller att de hade ett så smärtsamt gift. Men hade den inte bitit hade jag förmodligen råkat klämma den sönder och samman, eftersom jag inte ens fattade att det var en spindel som kliade så, så jag kan knappast klandra den.

För konstruktiv för regelbunden terapi. Det var ju också en diagnos. Sann också, antar jag. Man måste prioritera bland patienter, och det finns nog inte många stenar jag inte lyfter på på egen hand i min ständiga kamp för att hålla näsan över vattenytan. Jag är en kämpe. Jag reflekterar och finner strategier. Jag ger mig inte. Jag har självkännedom. Jag gör något åt det jag kan göra något åt. SIUS-handläggaren och arbetsterapeuten (?) säger samma sak, och även om de väl fortfarande hoppas kunna bidra med något så låter det mer som att de lär sig av mig än som att de ser några nya lösningar. Jahapp... Så då blir det inte bättre än så här? Det finns ingen hjälp utöver den jag redan ger mig själv? Man skulle kunna bli deprimerad för mindre, men jag är ju så bloody konstruktiv.

Jag har i alla fall börjat flyga i mina drömmar igen, hyfsat återkommande, så då håller jag väl i någon mån på att "get on top of" tillvaron.


20 september 2013, 14:55
Moderator
Inlägg Re: Dagsform
Har något slags halsinfektion också som suger musten ur mig. Känner mig lätt febrig.


20 september 2013, 15:00
Medlem
Inlägg Re: Dagsform
Jag kan inte komma undan tanken att dina andra allergier kanske egentligen är pälsallergin som spökar!? Just sayin'...


20 september 2013, 15:06
Moderator
Inlägg Re: Dagsform
Schueberird skrev:
Jag kan inte komma undan tanken att dina andra allergier kanske egentligen är pälsallergin som spökar!? Just sayin'...

Mhm...? Apropå vadå?


20 september 2013, 17:53
Medlem
Inlägg Re: Dagsform
Apropå allergier och andra reaktioner.


20 september 2013, 22:54
Medlem
Inlägg Re: Dagsform
Ar i urusel form. Missade en trad pa fl. Ineffektiv igen. Och jag marker pa mina lasvanor att jag inte satter min uppmarksamhet dar jag borde satta den. Har dessutom ont i fotterna efter en dag under marken. Golvet i saltgruvorna ar hart.


20 september 2013, 23:00
Moderator
Inlägg Re: Dagsform
Schueberird skrev:
Apropå allergier och andra reaktioner.

Jag skrev ju inget om allergier?


20 september 2013, 23:08
Medlem
Inlägg Re: Dagsform
Godnatt på er, igen!


20 september 2013, 23:09
Ny tråd Svara på tråd  [ 5079 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 357, 358, 359, 360, 361, 362, 363 ... 508  Nästa


Som gäst saknar du privilegier.

cron