Ny tråd Svara på tråd  [ 935 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39 ... 94  Nästa
Endast tomten är vaken... 
Författare Meddelande
Medlem
Inlägg Re: Endast tomten är vaken...
Jag har nickat till då och då när jag suttit vid datorn, men ännu ingen dygnsvila. Jag lade mig och vilade en kort stund, men somnade aldrig. Idag tänkte jag hålla mig vaken till ikväll, men sedan går jag och lägger mig på riktigt.

Jag har inte märkt av några av de konstigare bieffekterna som jag har läst om att andra har upplevt i form av framförallt hallucinationer (det var till och med någon som hade fått bestående hallucinationer på grund av att när hjärnan snabbt går in och ut ur mikrosömn (korta återkommande, ofrivilliga tupplurar), så tappar den slut förmågan att skilja på dröm och verklighet), men å andra sidan har jag kanske inte varit vaken tillräckligt länge för slikt.


28 februari 2012, 11:26
Moderator
Inlägg Re: Endast tomten är vaken...
Hm... Du är påläst om riskerna men testar ändå? Därför att du är nyfiken?


28 februari 2012, 12:34
Medlem
Inlägg Re: Endast tomten är vaken...
Därför att jag är sjuk i huvudet, men kanske löser det sig om jag blir ännu sjukare i huvudet... :01:

Hursomhelst somnade jag strax efter mitt ovanstående inlägg och sov drömlöst i sju timmar.


28 februari 2012, 19:00
Medlem
Inlägg Re: Endast tomten är vaken...
Soundtrack:


28 februari 2012, 23:36
Medlem
Inlägg Re: Endast tomten är vaken...
Nu bestämmer jag att det är natt.
Tomten ska sova.


5 mars 2012, 02:57
Medlem
Inlägg Re: Endast tomten är vaken...
Jag ska äta rasblandade bollar och smurfrunka till Oscar Reutersvärds synvillor.


5 mars 2012, 03:06
Medlem
Inlägg Re: Endast tomten är vaken...
Nu bestämmer jag att det också är natt.


5 mars 2012, 06:51
Medlem
Inlägg Re: Endast tomten är vaken...
PIP-PIP PIP-PIP PIP-PIP PI-PI-PI-PI-PI-PI-PI-PI-PI-PI-PI-PI-PI-PI-PI-PIIIIIIIIIIIP

VAKNA!


6 mars 2012, 07:24
Medlem
Inlägg Re: Endast tomten är vaken...
God natt!


6 mars 2012, 07:26
Medlem
Inlägg Re: Endast tomten är vaken...
Schueberird skrev:
PIP-PIP PIP-PIP PIP-PIP PI-PI-PI-PI-PI-PI-PI-PI-PI-PI-PI-PI-PI-PI-PI-PIIIIIIIIIIIP


lång-lång-lång-lång-lång-lång-lång-lång-lång-lång-lång-lång-lång-STRUMP!


6 mars 2012, 07:38
Ny tråd Svara på tråd  [ 935 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39 ... 94  Nästa


Som gäst saknar du privilegier.

cron