Visa obesvarade inlägg | Visa aktiva trådar
Författare |
Meddelande |
Sheyen
Medlem
|
 Re: Vad har du gjort idag?
Var det menat att det skulle vara nallen + en dam?
|
20 juli 2013, 18:04 |
|
 |
nallen
Medlem
|
Det beror på vad du menar med "menat". Det var inget sådant avtalat - vilket i sig är huvudproblemet.
|
20 juli 2013, 18:17 |
|
 |
Sheyen
Medlem
|
Självklart är det huvudproblemet! Det tänkte jag innan jag ens hade läst att du själv hade skrivit det! Valde du att ta en superrisk genom att bara "go with the flow" och se om det skulle bli sex som avslut? Berätta gärna hela händelseförloppet.
|
20 juli 2013, 18:26 |
|
 |
nallen
Medlem
|
Jag har inte gjort nåt alls. 
|
20 juli 2013, 18:39 |
|
 |
Sheyen
Medlem
|
On Topic: Idag har jag blivit sparkad i ryggen, sparkad i sidan och köpt en spjälsäng. 
|
20 juli 2013, 18:48 |
|
 |
Incognita
Moderator
|
Jag har fått iväg den där granskningen, yogat, duschat, ätit mat, lyssnat på Zappa och Pink Floyd och haft fler givande samtal. Det mulnade till, men nu har solen kommit fram igen. Börjar bli rastlös nu, väntar på att få sällskap till sjön. Jag har tillbringat hela dagen på bara några få kvadratmeter så jag ser fram emot att få sträcka på benen ordentligt.
|
20 juli 2013, 19:11 |
|
 |
kullan
Medlem
|
Kramats med min Computerguy 
|
20 juli 2013, 19:22 |
|
 |
Meppe
Medlem
|
Handlat, atit Krakows basta kycklingsallad, startat en del protester pa familjeliv (tyvarr i en trivial trad), insett att jag tyvarr hittat en till grupp dar som klagar men inte vill gora nagot at problemet, kommit en dag narmare mandagen (beraknad bokankomst) och haft en del sjalvinsikter.
|
20 juli 2013, 21:40 |
|
 |
Meppe
Medlem
|
Hamtat en bok
|
22 juli 2013, 14:53 |
|
 |
nallen
Medlem
|
Varit nere på stan och käkat thai-buffé som frukost/lunch. Helvete så varmt det är 
|
22 juli 2013, 15:13 |
|
|
Som gäst saknar du privilegier. |
|