Ny tråd Svara på tråd  [ 4878 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 345, 346, 347, 348, 349, 350, 351 ... 488  Nästa
Vad har du gjort idag? 
Författare Meddelande
Medlem
Inlägg Re: Vad har du gjort idag?
Insett att min forelasning inte gjorde nagon skillnad.

18 juli 2013, 15:22
Medlem
Fått hem dubbelsängen. Nu ska jag bara montera ihop allt.

18 juli 2013, 18:02
Medlem
Monterat ihop dubbelsängen. det var svettigt

19 juli 2013, 15:38
Moderator
Jag blev inspirerad av dig, kullan. Har köpt nya bäddmadrasser och skall montera ihop två st 90-sängar. De kommer att stå i ett hörn och vara försedda med pölkuddar eller vad det heter (så'na där avlånga rundade saker) längs båda väggarna, så det blir det något lite soffaktigt av det (de får bara plats i vardagsrummet, eftersom sovrummet är lek- och arbetsrum). Jag kommer inte att ha någon ram runt som kan samla på sig kvalster och mal, utan sängbottnarna står direkt på ben och är nogsamt skyddade av överdrag. Här skall bli lättstädat som bara den!

Vidare har jag röjt på uteplatsen och här inne, handlar batterier till brandvarnaren och annat nödvändigt som jag skjutit upp införskaffandet av; lämnat in en massa gamla batterier, avmaskat katterna, köpt en väldig massa kattsand och kattmat, rett ut ett par grejer med arbetsförmedlingen, lagat mat, vårdat min kropp, jobbat lite och packat. Nu bär det av till Stockholm över helgen.

19 juli 2013, 17:02
Medlem
kullan skrev:
Monterat ihop dubbelsängen. det var svettigt

Vad kul för dig. Hoppas du får mysigt nu när din loverboy aka pojkvän kan sova över.
Lyckönskningar från mig :D

19 juli 2013, 23:38
Medlem
jösses Inco vad effektiv du varit,själv har jag varit på vårdcentralen och fått pencelin för Borelia och kollat på film, Måzart och valen .
Den var helt underbar jag både skrattade och grät.
helt klart sevärd i alla fall om man är tjej.

20 juli 2013, 01:33
Medlem
Skrivit ett inlagg pa fl som var startskottet for protester mot deras idioti. NU ar jag nojd med vad jag lyckats med denna morgon.

20 juli 2013, 10:36
Moderator
Kaninmamma skrev:
jösses Inco vad effektiv du varit

Tack! Det var jag ju faktiskt. :o Svårt att se sådant själv.

Idag har jag hittills bara ägnat mig åt sängkammaraktiviteter och diskuterat kapitalismens förfall och annan ondska, och revolutionen. :02: Men nu skall jag alldeles strax leverera en konstruktiv granskning av en (o)vetenskaplig artikel, äntligen, så att jag får det ur världen. Sedan skall jag bada i Mälaren.

20 juli 2013, 12:46
Medlem
:05:
Nä... jag ska tydligen gå och lägga mig igen. Ensam.

20 juli 2013, 14:48
Avslutat konto
Varit på Liseberg med dottern. Min mamma var med en timme men resterande tid var vi där själva. Det är ett projekt att gå på Liseberg med världens envisaste toddler, minst sagt... Utöver ett litet glasstrauma gick det dock bra den mesta tiden.

Dottern har börjat prata lite dialekt (göteborgska) och är dessutom ganska lillgammal av sig. Hon ser därför väldigt rolig ut och låter väldigt festlig när hon opponerar sig mot något. Sedan är det inte lika kul när hon skriker och vägrar röra sig ur fläcken när hon förstår att jag inte tänker gå med på hennes förslag (exempelvis köpa en lisebergskanin i hennes egen storlek för 900:-).

20 juli 2013, 18:00
Ny tråd Svara på tråd  [ 4878 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 345, 346, 347, 348, 349, 350, 351 ... 488  Nästa

Som gäst saknar du privilegier.