Ny tråd Svara på tråd  [ 5079 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 342, 343, 344, 345, 346, 347, 348 ... 508  Nästa
Dagsform 
Författare Meddelande
Medlem
Inlägg Re: Dagsform
Hämmad - nja...va?
Tråkig - nej.

Jag mår BRAAAAAAAAAAAAAAAAAAHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!
Utmärkt till och med!

Ikväll blir det ös. Jag ska ikläda mig rollen som kvinnlig sexmaniac och äntra natten. Kortkort på och iväg.


15 augusti 2013, 18:34
Moderator
Inlägg Re: Dagsform
Jag mår alldeles fruktansvärt jättekonstigt. Min hypotes är att jag missat att ta antidepp idag. Stämmer den borde jag må bättre om någon halvtimma. Stämmer den inte kommer jag att ha tagit dubbel dos. :?


15 augusti 2013, 18:53
Medlem
Inlägg Re: Dagsform
Jobbigt!

Ja...jobbigt helt enkelt.
Här försöker man vara empatisk men kommer inte på något mer.

Det ...går över. Också.

:09:


15 augusti 2013, 18:58
Moderator
Inlägg Re: Dagsform
Tack! ;) Visst går det över. Det kan faktiskt vara skönt att bli påmind om just det, tycker jag.


15 augusti 2013, 19:03
Medlem
Inlägg Re: Dagsform
Life sucks, and then you die.


15 augusti 2013, 21:26
Moderator
Inlägg Re: Dagsform
Jag tror att det var ett kosttillskott som jag var överkänslig mot. Den aminosyran hade jag uppenbarligen inte brist på. Huga! Inte att leka med. Då var det ingen slump att jag blev sjuk förra gången jag provade den. Mitt nöt! :01: Aldrig mer!


16 augusti 2013, 01:24
Medlem
Inlägg Re: Dagsform
nallen skrev:
Life sucks, and then you die.


Wife sucks, and then you say hi.

Incognita skrev:
Jag tror att det var ett kosttillskott som jag var överkänslig mot. Den aminosyran hade jag uppenbarligen inte brist på. Huga! Inte att leka med. Då var det ingen slump att jag blev sjuk förra gången jag provade den. Mitt nöt! :01: Aldrig mer!


Det löser sig, sade gumman som sket i brunnen.


16 augusti 2013, 08:14
Medlem
Inlägg Re: Dagsform
Kaninmamma skrev:
Min yngsta vägde 4;400 när han kom!
Det du att föda!
Och jag är inte en stor kvinna( 165 cm).
Allt går! :08:

Ja, det är väldigt fascinerande att kroppen klarar av sådant. :09: Jag är dock glad över att jag slipper testa, för min hjärna är inte okej med det.


16 augusti 2013, 09:04
Moderator
Inlägg Re: Dagsform
Hm, det ser ut som att jag faktiskt har missat att ta antidepp, liksom en del annat. Så om jag ser till att ta det ordentligt och tar mina vanliga kosttillskott och inte den nya sorten så borde det faktiskt repa sig ganska snart. Har lyckats få i mig mat nu, och hjärnan håller sig vaken och i icke-dissociativt tillstånd. Så då är det inte Det Stora Nervsammanbrottet den här gången heller. :) *lättad* Och inte magsjuka heller (är det bara jag som inte kan skilja mellan begynnande magsjuka och akut panikångest?). Så då kan jag paddla i helgen.

Usch, får lite panik över att planera hela den grejen. :? Tidigare har jag paddlat med organisationsförmågan personifierad, och nu... skall jag inte det. Två helt oorganiserade kaotiska typer utan tidsuppfattning och lokalsinne - hur skall det gå??? :? :shock: :29: ÅNGEST!!!

Överlevnadstips emottages tacksamt.


16 augusti 2013, 15:05
Moderator
Inlägg Re: Dagsform
Eller är det "mysångest" jag har? :10:


16 augusti 2013, 15:07
Ny tråd Svara på tråd  [ 5079 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 342, 343, 344, 345, 346, 347, 348 ... 508  Nästa


Som gäst saknar du privilegier.

cron