Ny tråd Svara på tråd  [ 5079 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 341, 342, 343, 344, 345, 346, 347 ... 508  Nästa
Dagsform 
Författare Meddelande
Medlem
Inlägg Re: Dagsform
animal skrev:
Kaninmamma skrev:
Incognita skrev:
Jag vet, Kaninmamma. :09: Det är inte du som är den förekomna anledningen.

Jag förstår ! Kram vännen :09:

Du är alltid så vänlig och trevlig. Jag är glad att du håller dig kvar i kretsarna – som motvikt till alla de bittra och självförgörande mupparna i communityt. :)

Oj Tack! Nu blev jag generad! Det var mycket snällt sagt! :oops:
Jag uppskattar dina ord och blev väldigt rörd ska du veta! :09:


13 augusti 2013, 13:18
Medlem
Inlägg Re: Dagsform
Kaninmamma skrev:
Stickbeskrivning! Eller du kanske inte gjort något babytäcke! Tack för gratulationen !
Ska du bara ha ett barn ?
Ja den lilla heter oliver och är jätte söt!
Kram kram

Nej, alltså jag vet inte. Jag har gjort några filtar, men jag har ingen beskrivning på dem, eller vad man säger. Jag har bara satt igång, utan en förbestämd mall eller så.

Ja, jag ska bara ha ett barn. :) Det passar mitt och min karls liv perfekt att ha endast ett barn.

De nyfödda är ju lite extra söta! Så kompakta och runda, haha! :08: Snart min tur!

Kram!


13 augusti 2013, 15:59
Medlem
Inlägg Re: Dagsform
Sheyen skrev:
Kaninmamma skrev:
Stickbeskrivning! Eller du kanske inte gjort något babytäcke! Tack för gratulationen !
Ska du bara ha ett barn ?
Ja den lilla heter oliver och är jätte söt!
Kram kram

Nej, alltså jag vet inte. Jag har gjort några filtar, men jag har ingen beskrivning på dem, eller vad man säger. Jag har bara satt igång, utan en förbestämd mall eller så.

Ja, jag ska bara ha ett barn. :) Det passar mitt och min karls liv perfekt att ha endast ett barn.

De nyfödda är ju lite extra söta! Så kompakta och runda, haha! :08: Snart min tur!

Kram!


Vet du datum redan?


13 augusti 2013, 16:31
Medlem
Inlägg Re: Dagsform
Meppe skrev:
Vet du datum redan?

Nej, men väldigt snart! Om 1-2 veckor får jag faktiskt veta! Skitkul, ju!!! :D ÅÅÅÅÅH! :08:


13 augusti 2013, 16:35
Medlem
Inlägg Re: Dagsform
Sheyen skrev:
Meppe skrev:
Vet du datum redan?

Nej, men väldigt snart! Om 1-2 veckor får jag faktiskt veta! Skitkul, ju!!! :D ÅÅÅÅÅH! :08:

Häftigt! Det är ju jätte snart ju! Lycka till! :08:


13 augusti 2013, 16:38
Medlem
Inlägg Re: Dagsform
Kaninmamma skrev:
Sheyen skrev:
Meppe skrev:
Vet du datum redan?

Nej, men väldigt snart! Om 1-2 veckor får jag faktiskt veta! Skitkul, ju!!! :D ÅÅÅÅÅH! :08:

Häftigt! Det är ju jätte snart ju! Lycka till! :08:

Ja! :09: :09: :09: Tack! :08:

Och kom ihåg att då väger ju lillbebis nääästan 2 kg! :25:


14 augusti 2013, 08:36
Medlem
Inlägg Re: Dagsform
Och kom ihåg att då väger ju lillbebis nääästan 2 kg! :25:[/quote]
Min yngsta vägde 4;400 när han kom!
Det du att föda!
Och jag är inte en stor kvinna( 165 cm).
Allt går! :08:


14 augusti 2013, 17:25
Medlem
Inlägg Re: Dagsform
Jag kan inte låta bli att känna mig hämmad och tråkig (trots bedyrande av motsatsen).


14 augusti 2013, 20:04
Moderator
Inlägg Re: Dagsform
Schueberird skrev:
Jag kan inte låta bli att känna mig hämmad och tråkig (trots bedyrande av motsatsen).

För att finna dig tråkig bör man vara synnerligen icke-receptiv och sakna allt sinne för det subtila och vara allmänt dumtrög. Typ. Hear hear.


14 augusti 2013, 20:17
Medlem
Inlägg Re: Dagsform
Dessutom bor det mest en massa ointressanta, fisförnäma, modebloggande borgarbimbosnobbor i mina nuvarande kvarter.


15 augusti 2013, 12:10
Ny tråd Svara på tråd  [ 5079 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 341, 342, 343, 344, 345, 346, 347 ... 508  Nästa


Som gäst saknar du privilegier.

cron