Ny tråd Svara på tråd  [ 5079 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 339, 340, 341, 342, 343, 344, 345 ... 508  Nästa
Dagsform 
Författare Meddelande
Avslutat konto
Inlägg Re: Dagsform
Dagsform: som ett as. Jag borde bli nykterist, tål inte en droppe längre.


10 augusti 2013, 14:32
Avslutat konto
Inlägg Re: Dagsform
Uppdatering. Dagsform: Som ett malligt as.


10 augusti 2013, 14:41
Medlem
Inlägg Re: Dagsform
Fundersam. Dessutom har jag sovit tre gånger hittills idag :01:


10 augusti 2013, 15:40
Medlem
Inlägg Re: Dagsform
nallen skrev:
Fundersam. Dessutom har jag sovit tre gånger hittills idag :01:

Jag har sovit mycket med idag! Helst när det åskande som värst.
Katten var som en tok innan åskan kom.
Sprang och skrek och jamade som han gör när någon kommer som vi känner.
Först är han på balkongen och spanar sen först till ytterdörren för att vara först och hälsa på besöket!


10 augusti 2013, 20:10
Medlem
Inlägg Re: Dagsform
Konstaterandes att man inte längre hör hemma någonvart. Frågan är om man orkar leta igen eller om man ska ge fan i det.


10 augusti 2013, 22:10
Moderator
Inlägg Re: Dagsform
tahlia skrev:
Konstaterandes att man inte längre hör hemma någonvart. Frågan är om man orkar leta igen eller om man ska ge fan i det.

Nämen... :(


10 augusti 2013, 22:59
Medlem
Inlägg Re: Dagsform
Incognita skrev:
tahlia skrev:
Konstaterandes att man inte längre hör hemma någonvart. Frågan är om man orkar leta igen eller om man ska ge fan i det.

Nämen... :(


Känns lite bättre idag. :) Ibland glömmer jag att man måste sortera lite bland människor, att man inte måste ta in precis allt utan både kan och bör stänga ute sådant som tar på allt för mycket. Så idag är det tillbaka i sadeln för att försöka leva som jag lär. ;)


11 augusti 2013, 11:23
Moderator
Inlägg Re: Dagsform
Det låter bra det, tahlia. Du är skärpt och har integritet. Jag tycker att det är kul att se dig här.

(På förekommen anledning: Och det betyder inte att jag tar ställning i någon eventuell pågående konflikt; sådana har jag inte koll på. Jag bedömer människor i första hand utifrån vad jag ser i mina egna möten med dem.)

Min dagsform är koffeinstirrig (har druckit en hel kopp svart te) och lite småfnissig.


11 augusti 2013, 17:00
Medlem
Inlägg Re: Dagsform
Incognita skrev:
Det låter bra det, tahlia. Du är skärpt och har integritet. Jag tycker att det är kul att se dig här.

(På förekommen anledning: Och det betyder inte att jag tar ställning i någon eventuell pågående konflikt; sådana har jag inte koll på. Jag bedömer människor i första hand utifrån vad jag ser i mina egna möten med dem.)

Min dagsform är koffeinstirrig (har druckit en hel kopp svart te) och lite småfnissig.

Tja! Det är lugnt! Jag uppfattade inte det som du tar parti för någon!
För den delen så är jag sådan att jag uppskattar om människor inte tar mitt parti.
Så funkar jag! Kram


11 augusti 2013, 17:16
Moderator
Inlägg Re: Dagsform
Jag vet, Kaninmamma. :09: Det är inte du som är den förekomna anledningen.


11 augusti 2013, 17:26
Ny tråd Svara på tråd  [ 5079 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 339, 340, 341, 342, 343, 344, 345 ... 508  Nästa


Som gäst saknar du privilegier.