Ny tråd Svara på tråd  [ 5079 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38 ... 508  Nästa
Dagsform 
Författare Meddelande
Medlem
Inlägg Re: Dagsform
Så här lätt får du inte mig att logga ut för gott från Aspieforum, sugmund, om det är det du är ute efter. Det ante mig att du inte skulle fatta bättre än att fortsätta med ditt dravel. Synd är det. Du gör ju dig själv till åtlöje just nu.

Jag saknar Schueberirds inlägg, hoppas han kommer tillbaka från sitt jullov snart.

Dagsform: Trött. På väg in mot stan snart för att jobba.

29 december 2010, 19:58
Medlem
Jag vill ha kvar CodeRedAlert (och EXTREMEPOWER) iaf. Låt bli att logga ut för gott annars får jag hämta en lagom böjligt kvist ifrån skogen. :mrgreen:

29 december 2010, 20:43
Moderator
Zombie skrev:
*markerar att jag tycker om Koden, får mina rutiner rubbade när jag inte ser nya inlägg med hennes speciella kombination av humor, värme, mänskliga insikter och generositet med sig själv och tycker Sugis är rätt tydligt orimlig med sitt envisande om "troll"*

Jag har blivit så präktig att jag glömde ordet vansinne. :(

I måsten fundera över vad I gören edra medforumister till, I sandlådebarn i livet. :lol:

30 december 2010, 06:16
Medlem
Det är bra att du är så himla bäst Zombie. Mognast, klokast, smartast, bäst på socialt samspel etcetera. Kan rapportera från sandlådan att det är skönt att sila sand mellan fingrarna och ibland kasta den i ögonen på de andra barnen. Du borde prova någon gång, du vet att du behöver det ;) . Alla dessa undertryckta aggressioner, my oh my.

Dagsform: Mindre ont i kroppen, inga kräkningar idag. Självmord icke nödvändigt för tillfället. Önskar mig ohalkiga skor.

30 december 2010, 14:10
Medlem
Jag tänkte vara borta tills Schueberirds magnifika tillbakakomst men orkade inte vänta så länge.

Hej hallå!
Zombie, du är bäst, ingen protest! Och rdos får ett ordentligt rapp för den gulliga kommentaren.

GOTT NYTT ÅR TILL ALLA SOM VILL HA ETT!

Nattform: Mätt på jordgubbsglass och kolasås. Ska lyssna på musik en stund för att komma ner i varv och sedan fortsätta sova. Höll på att sova över tolvslaget men sambon väckte mig.
Jag mår riktigt bra!!!!!!!!!

1 januari 2011, 03:27
Moderator
sugmundfreud skrev:
[...] att du är så himla bäst Zombie. Mognast, klokast, smartast, bäst på socialt samspel etcetera.

Ser jag hela tiden att jag inte är. Men man lär ju försöka så gott eller illa man kan. Inte bara, men också. Eller?

sugmundfreud skrev:
Kan rapportera från sandlådan att det är skönt att sila sand mellan fingrarna och ibland kasta den i ögonen på de andra barnen. Du borde prova någon gång, du vet att du behöver det ;) .

Förnekar jag inte. Men det är svårt när man inte är van. Och jag vägrar att medvetet kasta den i ögonen på någon som inte är med på det.

CodeRedAlert skrev:
Jag tänkte vara borta tills Schueberirds magnifika tillbakakomst men orkade inte vänta så länge.

*jubel i sandlådan* (bråka om vem som är bäst? :oops: )

CodeRedAlert skrev:
GOTT NYTT ÅR TILL ALLA SOM VILL HA ETT!

GOTT NYTT ÅR :!:

1 januari 2011, 04:46
Medlem
Smått bakis.

1 januari 2011, 17:36
Medlem
Tillbaka... kanske...

3 januari 2011, 12:30
Medlem
Utsövd.

6 januari 2011, 08:46
Medlem
Mycket bra.
Det är nu man ska komma hem.

LEAVE THE WORLD BEHIND...
http://open.spotify.com/track/10K1MQN4OAXAu4KfrXLKD6

8 januari 2011, 06:00
Ny tråd Svara på tråd  [ 5079 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38 ... 508  Nästa

Som gäst saknar du privilegier.