Ny tråd Svara på tråd  [ 5079 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 329, 330, 331, 332, 333, 334, 335 ... 508  Nästa
Dagsform 
Författare Meddelande
Medlem
Inlägg Re: Dagsform
Efter en arbetsdag som denna är en extra mör. Förtjänar par gram wienernougat typ. :')


9 juni 2013, 18:09
Avslutat konto
Inlägg Re: Dagsform
På väg bort igen. Kaoz igen.

När jag blir kallad tillmälen rinner de inte av mig som vatten på en gås. Jag är mer av en svamp. Inte funktionellt.

Jag har sagt tidigare att broarna är brända men det var dem ju inte. Den här gången ska han få se, hur som...

Jag är ganska stark, ändå. Jag har alltid drivits av ilska och "ni-ska-allt-få-se"-vilja. Det kan nog ta en rätt långt. Åtminstone upp ovanför vattenytan. I övrigt har jag ju inga storslagna mål, mer än att jag och min dotter ska ha det bra. Hon kommer ha det bra hos sin pappa också. Det är bara mig han inte tål.


13 juni 2013, 12:10
Medlem
Inlägg Re: Dagsform
Men usch, har du försökt få hjälp med att få någonstans att bo?


13 juni 2013, 14:47
Moderator
Inlägg Re: Dagsform
Bamsekramar till Orange från mig!

Trött och seg idag, förhoppningsvis mestadels väderrelaterat. Samarbete kring min tjänst är på gång i alla fall, även om inga officiella beslut fattats. Det lutar åt ett års utvecklingsanställning först. Det köper oss tid för en ordentlig utredning av arbetsförmåga och utprovning av strategier och hjälpmedel, med stöd och dialog kontinuerligt, och det är ingen återvändsgränd. Under tiden kommer förmodligen min tjänst - om det nu blir någon - att vara delvis subventionerad av arbetsförmedlingen så att jag slipper prestationshetsen.


13 juni 2013, 14:53
Medlem
Inlägg Re: Dagsform
Har ont i magen :(


13 juni 2013, 16:00
Moderator
Inlägg Re: Dagsform
Incognita skrev:
Bamsekramar till Orange från mig!

Från mig med. Och glad att se att det går framåt för dig. Fortsätter putta på i andanom.


13 juni 2013, 16:17
Medlem
Inlägg Re: Dagsform
Har demoncirkus i hjärnan.


13 juni 2013, 16:26
Avslutat konto
Inlägg Re: Dagsform
Xzirie skrev:
Men usch, har du försökt få hjälp med att få någonstans att bo?

Ja, men det finns inte mycket som kan göras för mig pga sånt jag skrivit om tidigare (bostadsrätt etc.) Tack för omtanken.

*Kramar Inco och Zombie tillbaka*


13 juni 2013, 18:28
Avslutat konto
Inlägg Re: Dagsform
kullan skrev:
Har demoncirkus i hjärnan.

Usch då. :( Du får försöka distrahera dig. Själv ska jag se en film i det syftet nu.


13 juni 2013, 18:29
Moderator
Inlägg Re: Dagsform
Zombie skrev:
Incognita skrev:
Bamsekramar till Orange från mig!

Från mig med. Och glad att se att det går framåt för dig. Fortsätter putta på i andanom.

Med de två senare meningarna åsyftade jag Inco. Dubbeltydigt ser jag nu. Om man nu törs skriva så utan att någon tror att det inte gäller Orange också… :10: :04:


13 juni 2013, 19:17
Ny tråd Svara på tråd  [ 5079 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 329, 330, 331, 332, 333, 334, 335 ... 508  Nästa


Som gäst saknar du privilegier.

cron