Ny tråd Svara på tråd  [ 3347 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 328, 329, 330, 331, 332, 333, 334, 335  Nästa
Idag ska jag... 
Författare Meddelande
Medlem
Inlägg Re: Idag ska jag...
Incognita skrev:
Det skall bli ngt slags basic pavlovatårta med bär och grädde och en kokostoscakaka. Till middag blir det antingen kalkonbröst eller fansanbröst, potatis och en gräddig tranbärssås som jag hittat på själv och som är alldeöes vansinnigt god trots att den inte innehåller någonting som jag inte tål. Jag kan lägga upp receptet i mattråden sedan, någon gång när jag sitter vid datorn.


Ja tack! :)


10 november 2015, 21:03
Moderator
Inlägg Re: Idag ska jag...
Äsch då! Glömde! Sonen tenderar att ha datorn på den lediga tiden, när jag inte jobbar, och nu är den hoppackad då den skall med till jobbet.


11 november 2015, 00:14
Moderator
Inlägg Re: Idag ska jag...
Idag skall jag följa sonen till skolan, jobba, ta en katt till veterinär (dags att häva ett undantag i hans försäkring), tvätta, laga kvällsmat, få son hemlevererad, bädda rent, städa och baka upp till tre sorters kakor samt skriva en liten instruktion för morgondagen.


11 november 2015, 07:27
Medlem
Inlägg Re: Idag ska jag...
Jag ska nog bara fila på en text om morfar och äta och sova. Barn droppar in snart och vill saker. Kanske kanske att jag masar iväg till affären lite senare. Ett första steg ut i världen efter The Cocooning.
Eventuellt skickar jag sambon istället. Jag har långt gångna planer på att antingen aldrig mer gå ut eller också först gå ut igen när det blir vår. Runt april-maj.


11 november 2015, 15:15
Medlem
Inlägg Re: Idag ska jag...
Jag gick ut!
Det var rätt hemskt.


11 november 2015, 20:51
Medlem
Inlägg Re: Idag ska jag...
CodeRedAlert skrev:
Det var rätt hemskt.

Korrekt.


11 november 2015, 23:20
Medlem
Inlägg Re: Idag ska jag...
Här var det riktigt fint.


11 november 2015, 23:38
Medlem
Inlägg Re: Idag ska jag...
Jag har blivit snuvad på superhösten. Ge mig den i efterskott.

Idag ska jag till affären för att införskaffa onyttigheter. Det är trots allt fredag, påstår ett barn här.
Och sedan borde jag givetvis sitta och skriva minnesvärda saker men inspirationen tryter. Deadline närmar sig.
Jag borde ha gått med till gymmet idag. För mer inspiration eller bara som distraktion. Men å andra sidan har jag superstädat och sitter nu i ett ganska så skinande rent kök. Det blänker om väggar, dock inte tak.


13 november 2015, 18:47
Medlem
Inlägg Re: Idag ska jag...
...skriva vidare.
Det är fredag igen men det struntar jag i. Julpyntet är uppe sedan igår och vi till och med tände adventstjärnan utan att alls bry oss om traditioner och utan att oroa oss för grannars spott och spe. Vi tänker även låta pyntet vara kvar ända till april.

Eller så får vi se.

Spott och spe
och så får vi se.

Julrim.


27 november 2015, 18:13
Medlem
Inlägg Re: Idag ska jag...
...tillaga något av en påse potatis.
:?

Plötsligt kom jag på att jag visst är riktigt fattig i tre veckor framåt. Hade förträngt det helt.


28 december 2015, 18:11
Ny tråd Svara på tråd  [ 3347 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 328, 329, 330, 331, 332, 333, 334, 335  Nästa


Som gäst saknar du privilegier.

cron