Ny tråd Svara på tråd  [ 5079 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 325, 326, 327, 328, 329, 330, 331 ... 508  Nästa
Dagsform 
Författare Meddelande
Medlem
Inlägg Re: Dagsform
Trött och lider brist på inspiration.


22 maj 2013, 09:01
Medlem
Inlägg Re: Dagsform
Incognita skrev:
Men min forskningsledare är beredd att dra det hela ett extra varv med arbetsförmedlingen för att försöka komma runt systemet.

Och vår iranska doktorand kommer att be för mig och skicka mig "positiva energier" så mycket hon bara orkar.

Någon annan med superkrafter får gärna joina partyt. :mrgreen:


min superkraft är att jag kan sova nästan hur länge som helst... vet inte hur det skulle hjälpa i det här fallet men jag gör verkligen så gott jag kan för din skull. och håller tummarna!

nykomlingsfråga: vad är ditt forskningsområde?


22 maj 2013, 13:04
Medlem
Inlägg Re: Dagsform
Incognita skrev:
Men min forskningsledare är beredd att dra det hela ett extra varv med arbetsförmedlingen för att försöka komma runt systemet.

Och vår iranska doktorand kommer att be för mig och skicka mig "positiva energier" så mycket hon bara orkar.

Någon annan med superkrafter får gärna joina partyt. :mrgreen:


Ska försöka komma ihåg att be för dig när jag offrar en bit av min lever till ölgudarna i helgen!

On topic: Ont i foten.


22 maj 2013, 13:09
Moderator
Inlägg Re: Dagsform
No offense, men jag kanske inte sätter mitt största hopp just till ölgudarna. ;) Men det fick mig i alla fall att le.

Det har inte givits upp om möjlig anställning i alla fall. Processen har inte avbrutits. Och min forskningsledare är mån om att höra efter hur jag mår.

Jag har något slags kraftig smärtreaktion idag. Det var nog inte så klokt att bära 15kg kattsand på huvudet, så här i eftertankens kranka blekhet. Kanske särskilt inte efter att ha böjt ryggraden lite överoptimistisk mycket OCH glömt att ta mitt tillskott av lysin i flera dagar. Dessutom har jag en tendens att somatisera stress. Och så var jag uppe i varv inatt och kunde inte sova. Tog nog ritalinet för sent på dagen igår, eftersom jag var för trött på morgonen för att börja med dagens doser i tid. Och så fick jag något slags energikick efter yogan, när darrigheten hade släppt. AJ vad det gör ont! Har tagit både Ipren och Alvedon nu samt proppat i mig lysin och vilat. Det märkliga är att jag inte är ett dugg stel, snarare väldigt rörlig. Det bränner som eld. Märklig smärta.


23 maj 2013, 15:04
Avslutat konto
Inlägg Re: Dagsform
Tänker på dig, Inco.


23 maj 2013, 15:07
Medlem
Inlägg Re: Dagsform
Incognita skrev:
No offense, men jag kanske inte sätter mitt största hopp just till ölgudarna. ;) Men det fick mig i alla fall att le.

Det har inte givits upp om möjlig anställning i alla fall. Processen har inte avbrutits. Och min forskningsledare är mån om att höra efter hur jag mår.


Hoppas verkligen att det där löser sig så bra som möjligt.


23 maj 2013, 15:12
Medlem
Inlägg Re: Dagsform
Deppig och helt utan tro på internet som en plats där man får kontakt med folk som man kan samtala med utan diskussioner.


23 maj 2013, 15:14
Moderator
Inlägg Re: Dagsform
Tack Orange och Xzirie! :09: Jag är OK, faktiskt, under omständigheterna. Det är tufft med ovissheten och mina egna begränsningar i och med min känslighet, men jag tror att jag givet de förutsättningarna befinner mig i något slags sund balans mellan konstruktivt tänkande, sorg och acceptans.


23 maj 2013, 15:17
Avslutat konto
Inlägg Re: Dagsform
Incognita skrev:
Tack Orange och Xzirie! :09: Jag är OK, faktiskt, under omständigheterna. Det är tufft med ovissheten och mina egna begränsningar i och med min känslighet, men jag tror att jag givet de förutsättningarna befinner mig i något slags sund balans mellan konstruktivt tänkande, sorg och acceptans.

Det låter bra. :09:


23 maj 2013, 15:27
Medlem
Inlägg Re: Dagsform
Bra det, Inco.

Kvällsform: Chokladsugen och filmsugen, ska krypa ner i sängen och tvinga sambon att följa med. Han trodde nog att han skulle få spela ifred i några timmar.


23 maj 2013, 22:37
Ny tråd Svara på tråd  [ 5079 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 325, 326, 327, 328, 329, 330, 331 ... 508  Nästa


Som gäst saknar du privilegier.