Ny tråd Svara på tråd  [ 5079 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 322, 323, 324, 325, 326, 327, 328 ... 508  Nästa
Dagsform 
Författare Meddelande
Medlem
Inlägg Re: Dagsform
Happy, happy, happy!
Men trött samtidigt.


19 maj 2013, 16:59
Medlem
Inlägg Re: Dagsform
Yippeee!
:P :P :P :P :P :P :P :P
Ungefär.
Mensväntan ifs. så alla underkläder skaver och kroppsdelar hoppar ur sina kupor. Kanske behöver jag en FemalBalans ändå? För att kissa ut en del av svullnaden.


20 maj 2013, 23:12
Medlem
Inlägg Re: Dagsform
Snart är dagsformen rund med utåtnavel, vilket känns jävligt stabilt. :09:


21 maj 2013, 08:07
Medlem
Inlägg Re: Dagsform
Mensig och trött. Äcklad av min kropp just nu. :28:


21 maj 2013, 08:38
Moderator
Inlägg Re: Dagsform
Ganska knäckt. Det där med min tjänst har strandat. Jag blir uppsagd nu och hamnar på arbetsförmedlingens bord, trots att min forskningsledare vill ha mig kvar. Vi skall försöka dra i olika tåtar, men det kan gå käpprätt åt helvete.


21 maj 2013, 11:59
Avslutat konto
Inlägg Re: Dagsform
Incognita skrev:
Ganska knäckt. Det där med min tjänst har strandat. Jag blir uppsagd nu och hamnar på arbetsförmedlingens bord, trots att min forskningsledare vill ha mig kvar. Vi skall försöka dra i olika tåtar, men det kan gå käpprätt åt helvete.

Fasen. :( Jag hoppas verkligen att det löser sig! Ta hand om dig. Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva mer än det.


21 maj 2013, 12:14
Medlem
Inlägg Re: Dagsform
det ska komma en rörmokare hit straxt. detta rubbar hela min dag och jag vill helst bara gömma mig under täcket.


21 maj 2013, 12:21
Medlem
Inlägg Re: Dagsform
Incognita skrev:
Ganska knäckt. Det där med min tjänst har strandat. Jag blir uppsagd nu och hamnar på arbetsförmedlingens bord, trots att min forskningsledare vill ha mig kvar. Vi skall försöka dra i olika tåtar, men det kan gå käpprätt åt helvete.

:( :09:


21 maj 2013, 12:25
Moderator
Inlägg Re: Dagsform
Orange skrev:
Incognita skrev:
Ganska knäckt. Det där med min tjänst har strandat. Jag blir uppsagd nu och hamnar på arbetsförmedlingens bord, trots att min forskningsledare vill ha mig kvar. Vi skall försöka dra i olika tåtar, men det kan gå käpprätt åt helvete.

Fasen. :( Jag hoppas verkligen att det löser sig! Ta hand om dig. Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva mer än det.

Samma här. Om jag kom på något… :20: Håller tummar och tår.


21 maj 2013, 12:31
Medlem
Inlägg Re: Dagsform
Incognita skrev:
Ganska knäckt. Det där med min tjänst har strandat. Jag blir uppsagd nu och hamnar på arbetsförmedlingens bord, trots att min forskningsledare vill ha mig kvar. Vi skall försöka dra i olika tåtar, men det kan gå käpprätt åt helvete.


*ringer i fantasin på hos alla mina grannar och tvingar dem, under hot om bullstrejk, att hålla alla tillgängliga fingrar och tår*


21 maj 2013, 13:49
Ny tråd Svara på tråd  [ 5079 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 322, 323, 324, 325, 326, 327, 328 ... 508  Nästa


Som gäst saknar du privilegier.

cron