Visa obesvarade inlägg | Visa aktiva trådar
Författare |
Meddelande |
Incognita
Moderator
|
 Re: Vad har du gjort idag?
Oh, nu har jag förälskat mig i en blogg igen!  Eller rättare sagt, i en persons språkliga uttryck. Avvägningen mellan intellektuell stringens, språklig lekfullhet, stilistiskt koketteri och nonchalant stilbrytande vara bara alltför utsökt - en sann ekvilibrist! Och med en mycket subtil humor bakom varenda formulering. * vill ha*
|
16 maj 2013, 20:57 |
|
 |
CodeRedAlert
Medlem
|
Idag blev det en långpromenad igen - helt gudomligt! Via en rätt så välbevarad fornborg, skog, ängar, hästhagar till en kyrka från 1100-talet och FRA's mystiska radioanstaltsanläggning, förbi slottet, bögön och hem.
|
16 maj 2013, 21:12 |
|
 |
Incognita
Moderator
|
Dina promenader gör mig grön av avund, CRA! Själv nöjde jag mig att lägga mig i "dödsstilla position" på ett liggunderlag i grönskan intill lekplatsen här där jag bor. Jag lyckades få igång de där kundalinirysningarna och en del andra märkliga sensationer. Sedan läste jag Murakami.
|
16 maj 2013, 21:17 |
|
 |
CodeRedAlert
Medlem
|
Det där lät inte heller dumt Inco, inte dumt alls. 
|
16 maj 2013, 21:20 |
|
 |
Sheyen
Medlem
|
Börjat gråta för att jag blev skämtad med på Facebook. Jag blev faktiskt förvånad över att det fick mig att börja gråta. Antar att det var "övergiven"-känslor som for upp, lite slumpmässigt. Det händer ju ibland i vanliga fall, men en graviditet kan säkert pusha på det ytterligare. Nåja: Inget personligt mot någon, för jag kan ju inte klandra andra för att jag bara börjar gråta helt random, liksom. Jag tyckte mest att det var ett intressant fenomen. 
|
17 maj 2013, 09:39 |
|
 |
Incognita
Moderator
|
Vad du har utvecklats, Sheyen! Så klokt du reflekterar kring dina egna reaktioner!
|
17 maj 2013, 09:42 |
|
 |
Sheyen
Medlem
|
Tack! Jag blir faktiskt stolt över mig själv, för tack vare att jag behöll lugnet och analyserade situationen blev jag inte ledsen. Jag grät medan jag funderade, helt enkelt.
|
17 maj 2013, 10:36 |
|
 |
Zirre
Medlem
|
Blivit glad över att jag hanterat en dålig situation bra utan att bli arg 
|
17 maj 2013, 13:17 |
|
 |
Orange
Avslutat konto
|
Varit ute i solen ett par timmar med dottern. Vi lekte och sparkade boll och fikade på konditori. Sedan har jag gjort framsteg i praktiksökandet.
Lägenheten ser verkligen ut som fan men jag är som vanligt svimfärdig vid den här tiden på dagen och klarar inte att plocka iordning. Jag förstår inte hur andra orkar med att städa!? Det finns ju så mycket annat att göra, och då är jag ändå arbetslös just nu.
|
17 maj 2013, 16:32 |
|
 |
Sheyen
Medlem
|
Grattis till framstegen i praktiksökandet! En mysig dag, låter det som. 
|
17 maj 2013, 16:35 |
|
|
Som gäst saknar du privilegier. |
|