Ny tråd Svara på tråd  [ 4878 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 310, 311, 312, 313, 314, 315, 316 ... 488  Nästa
Vad har du gjort idag? 
Författare Meddelande
Moderator
Inlägg Re: Vad har du gjort idag?
Incognita skrev:
Jag har haft en riktigt mysig kväll med min son. Jag umgicks med honom, med mental och känslomässig närvaro, hela kvällen. Vi har pratat en massa, sett på barn-TV, ätit och fikat, spelat kort och haft högläsning. Jag bestämde mig för att inte tänka på jobb och inte fastna vid datorn. Det lustiga är att vi inte ens har stökat till.

Oj. Jackpot! :D

14 maj 2013, 23:37
Moderator
Ja, det var välbehövligt. Särskilt för sonen, är jag rädd. Jag har byggt upp stress smygande under lång tid nu, anar jag, och har nog tappat en hel del viktiga perspektiv på tillvaron. Det skall bli ändring på det. Jag vill vara en närvarande mamma!

Sonen har fått beröm i skolan. Han är tydligen en "skicklig pedagog" som förklarar för sina klasskompisar så att de förstår. Och en god kamrat. :08: Underbara unge!

15 maj 2013, 00:19
Medlem
Schueberird skrev:
Blanda inte in mig i dina tjuvnyp. :roll:

Jag tjuvnyper inte!

Ufo skrev:
Idag har vaktmästarna satt upp våra nya namnlappar vid porten, på postlådan och dörren.
Så nu står det mitt namn, kaninmammans namn och även mitt ex namn. :01:
Stackars henne, jag kan inte hjälpa att jag skrattar åt det.

Men nu vet jag hur en sur kanin ser ut :mrgreen:

Varför har ni exets namn där? :P

15 maj 2013, 08:04
Moderator
Jag gissar att det var vaktmästarna som snurrade till det, Sheyen.

15 maj 2013, 08:08
Medlem
Incognita skrev:
Jag gissar att det var vaktmästarna som snurrade till det, Sheyen.

Oj! Jag läste inte "vaktmästarna". :oops: Nyvaken tokshey! :(

Idag har jag ätit päronyoghurt (den där barnsliga, som har en tiger på förpackningen). :09:

15 maj 2013, 08:13
Moderator
Jag har jobbat på riktigt bra idag, både konstruktivt och förhållandevis effektivt. Ämnar fortsatta med det också. Tack gulliga ni för stöttning!

15 maj 2013, 12:55
Medlem
Skönt att du är uppe ur svackan, Inco.

Jag har möblerat om i sovrummet idag. Vi har böcker till förbannelse, de får inte plats i vår enorma bokhylla men jag ska fortsätta ordna med dem senare.
Lyckades ringa några viktiga samtal också, har ett till kvar att ringa.

Planering pågår.

15 maj 2013, 14:36
Avslutat konto
CodeRedAlert skrev:

+1

Imorse var jag på arbetsförmedlingen. Därefter lämnade jag dotterns pappa åt sina studier och tog ut lillan några timmar i solen. Vi lekte på olika lekplatser och promenerade. Hon har fortfarande ögoninflammation men nu är den bara lindrig.

15 maj 2013, 15:30
Moderator
Orange skrev:
CodeRedAlert skrev:

+1

+2

15 maj 2013, 15:46
Moderator
Tack hörni! :09:

Jag känner mig inte helt stabil. Mycket är det nog frågetecknen kring min fortsatta arbetssituation som spökar. Det stressar. Och det tar så mycket energi från mig som jag skulle behöva inte minst som mamma - vilket i sin tur genererar en massa skuldkänslor. Det blir bra att terapin kommer igång igen på fredag. Nu kommer den stackars terapeuten att få jobba järnet. ...vilket påminner mig om att jag inatt tänkte ut något alldeles banbrytande i insiktsväg som jag skulle ta upp i terapin. Vad sjuttsingen var det???

15 maj 2013, 15:51
Ny tråd Svara på tråd  [ 4878 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 310, 311, 312, 313, 314, 315, 316 ... 488  Nästa

Som gäst saknar du privilegier.