Ny tråd Svara på tråd  [ 3347 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 310, 311, 312, 313, 314, 315, 316 ... 335  Nästa
Idag ska jag... 
Författare Meddelande
Medlem
Inlägg Re: Idag ska jag...
Fortsätta städa. Det gör mig sur och grinig.


4 januari 2014, 13:29
Medlem
Inlägg Re: Idag ska jag...
Göra ingenting. Finns ingen energi till något.


5 januari 2014, 17:29
Moderator
Inlägg Re: Idag ska jag...
...bli färdig med den här granskningen som jag lagt ner oproportionerligt mycket tid på. Nu är det timstock som gäller! För sedan måste jag hinna göra en akutröjning hemma innan sonens kompis kommer på besök.


9 januari 2014, 13:56
Medlem
Inlägg Re: Idag ska jag...
Idag ska jag koka ett ägg.


15 januari 2014, 20:57
Medlem
Inlägg Re: Idag ska jag...
Schueberird skrev:
Idag ska jag koka ett ägg.


Nä, jag skämtade bara; jag ska koka två idag. Det riktigt pirrar i hela kroppen av förväntan.


15 januari 2014, 21:07
Medlem
Inlägg Re: Idag ska jag...
Gud så spännande!!
Hela ditt liv är som en enda rafflande thriller!
Och det smittar av sig på hela forumet, känner jag. Det riktigt vibrerar av skräckblandad förväntan över vad du härnäst hittar på att skriva om.

Jag ska snart sova.
På ett mycket intressant och spännande sätt.


15 januari 2014, 22:45
Medlem
Inlägg Re: Idag ska jag...
Ja, eller hur! Och tänk att du ska sova snart!!1! Det är inte varje dag man får höra något sådant.

Jag ska strax resa på mig.


15 januari 2014, 23:37
Medlem
Inlägg Re: Idag ska jag...
Jag vaknade mitt i natten och var tvungen att testa lite grejer och tänkte nu somna om igen, men sedan låg jag istället och formulerade en plan:
Gå upp direkt, duscha och byt kläder, ät frukost, gå och handla några grejer i den morgontidiga butiken och ät gröt när du kommer tillbaka. Det känns som en bättre plan än att somna om. Då kommer jag dessutom lättare i säng ikväll, vilket inte skadar.


22 januari 2014, 05:50
Medlem
Inlägg Re: Idag ska jag...
Det känns som att jag tog rätt beslut - och snart är det dags att ta den där promenaden.


22 januari 2014, 07:25
Medlem
Inlägg Re: Idag ska jag...
STÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄDAAAAAAAAAAAAAAAAA!
De ska komma och titta på lägenheten.

Hjälp!! Hur blev det så här körigt plötsligt?
Har varit till en viss musikskola med yngsta dottern som ska göra test nummer två imorgon och hoppas på att komma in. Har köpt ett årskort på gymmet och tränat som en dåre efter det. Nu är det tvättstuga och sedan städa inför lägenhetsvisning....


22 januari 2014, 17:45
Ny tråd Svara på tråd  [ 3347 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 310, 311, 312, 313, 314, 315, 316 ... 335  Nästa


Som gäst saknar du privilegier.

cron