Ny tråd Svara på tråd  [ 4878 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 307, 308, 309, 310, 311, 312, 313 ... 488  Nästa
Vad har du gjort idag? 
Författare Meddelande
Medlem
Inlägg Re: Vad har du gjort idag?
Min herre, jag tvekade länge(4sec.) inför vilket tempus jag skulle välja. Ni kunde också endast hava tvagat busken varefter den fortfarande skulle ha varit vildvuxen, dock ren. Tro ej att jag...

...vad fan nu blir det popcorn. Men då måste jag diska en jättejobbig kastrull.
Hur smakar Teliapopcorn? Har de en flyktig touch av undflyende samtal, en uns kabelkrydda eller kanske en distinkt bismak av Lars Nyberg i sig?

12 maj 2013, 23:30
Medlem
Teliapopcorn smakar opoppat.

13 maj 2013, 00:02
Medlem
Hårt smakar de också. :(

13 maj 2013, 00:27
Moderator
Telia: från kolkornsmikrofon till fåne som kolar av mikrade popkorn. Vad gör man inte för att telia guld och bli populära.

13 maj 2013, 02:26
Medlem
Kolkorn minns jag från min barndoms experimentlåda, men i form av stavar som låg an mot varandra och vibrerade när man talade i närheten av dem.

13 maj 2013, 11:19
Medlem
Thomas Alva Edison?
:10:

Jag var till ett undangömt strandcafé idag inne i en otroligt vacker strandvilla byggd 1911. Förut fanns det en ångbåtsbrygga där också, byggherren som bodde där då hade troligen en stadsvåning på Söder/Norr Mälarstrand och åkte ut med ångbåt, familj och tjänstefolk på helgerna osv.
Helt otrolig atmosfär inne i huset och otroliga rum med höga fönster...och byggnaden ägs av Sthlms stad men arrenderas ut åt kreativt folk. Det ska finnas en del liknande byggnader som bara väntar på mig.
Vill också ha en strandvilla som kan fungera som café, bed and breakfast eller liknande! Med meditationsevenemang och liten gårdsbutik. Egna höns och en tystlåten tupp som bara gal en gång per dygn, vid niotiden kanske.
Det vill jag ha.

13 maj 2013, 19:42
Medlem
Lyckats färga håret utan att färga gipset. Jag är mycket nöjd med min insats.

14 maj 2013, 12:01
Avslutat konto
Skrattat åt min dotters senaste analytiska uttalande: "En man... En kvinna... Så är det, tyvärr..." följt av en demonstrativ, djup och lång suck. Jag tolkar det som ett kärnfullt ifrågasättande av heteronormen. :mrgreen:

14 maj 2013, 13:33
Medlem
Orange skrev:
Skrattat åt min dotters senaste analytiska uttalande: "En man... En kvinna... Så är det, tyvärr..." följt av en demonstrativ, djup och lång suck. Jag tolkar det som ett kärnfullt ifrågasättande av heteronormen. :mrgreen:

Hahaha! :08:

Själv var jag "poet" som barn. Det regnade ute och jag bara "Änglarna gråter när Gud kissar på människorna". Jag var väl 8-10 år (minns inte nu). :lol:

14 maj 2013, 13:47
Moderator
Orange skrev:

:lol: :17:

14 maj 2013, 13:48
Ny tråd Svara på tråd  [ 4878 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 307, 308, 309, 310, 311, 312, 313 ... 488  Nästa

Som gäst saknar du privilegier.