Ny tråd Svara på tråd  [ 5079 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 303, 304, 305, 306, 307, 308, 309 ... 508  Nästa
Dagsform 
Författare Meddelande
Medlem
Inlägg Re: Dagsform
Jo, du är nog lite slarvig ibland när du skriver Kaninmamma.
Eller skyller du allt på dyslexi?
:10: ;)

Men vet du - vi :09: dig ändå.

Jag ska bädda ner mig och titta på dokumentärer ikväll. Orkar inget annat. Det var ett jäkla flängande idag.


17 april 2013, 19:59
Medlem
Inlägg Re: Dagsform
CodeRedAlert skrev:
Jo, du är nog lite slarvig ibland när du skriver Kaninmamma.
Eller skyller du allt på dyslexi?
:10: ;)

Men vet du - vi :09: dig ändå.

Jag ska bädda ner mig och titta på dokumentärer ikväll. Orkar inget annat. Det var ett jäkla flängande idag.

Jag tror jag skyller på mitt snabba adhd finger.
Taskig impulskontroll. Skriva och pekfingret lever sitt eget liv. Och så är texten skickad.
:19: tack för att du gillar mig ändå ! :20:


18 april 2013, 09:05
Medlem
Inlägg Re: Dagsform
Snabbt adhd-finger är en bra och trovärdig förklaring!
Klart vi :09: dig ändå (jag är ibland talesman för hela resten av forumet ser du- jag vet mycket ofta vad VI tycker ).

Jag svalde en knarktablett precis, en sådan där medikinet. Förväntar mig skyhöga energinivåer om exakt en kvart så låtom oss synkronisera våra klockor.
Det ska städas här.


18 april 2013, 12:37
Medlem
Inlägg Re: Dagsform
Värdelös knark!
När kommer energin?

Jag börjar få BRÅTTOM här.


18 april 2013, 13:36
Medlem
Inlägg Re: Dagsform
På tal om talesman här tidigare:
Jag vill härmed berätta att jag är den officiella talespersonen för The person formally known as Nallen.
Jag tolkar allt han skriver så att ni också förstår vad han egentligen skriver och menar.
Hojta till när ni behöver mig till att tolka mellan Nallen och övriga världen nästa gång!


18 april 2013, 13:40
Medlem
Inlägg Re: Dagsform
CodeRedAlert skrev:
På tal om talesman här tidigare:
Jag vill härmed berätta att jag är den officiella talespersonen för The person formally known as Nallen.
Jag tolkar allt han skriver så att ni också förstår vad han egentligen skriver och menar.
Hojta till när ni behöver mig till att tolka mellan Nallen och övriga världen nästa gång!

Tycker du verkar vara i fin form! ;)


18 april 2013, 14:26
Medlem
Inlägg Re: Dagsform
CodeRedAlert skrev:
Värdelös knark!
När kommer energin?

Jag börjar få BRÅTTOM här.

Rekomenderar Tramadol, 300-600mg gör dig jävlig välmående :P , om du nu bara
skulle ha depot varianten så krossa dom och blanda ut det i ett glas vatten, det
har jag lärt mig på flashback. Finns många fiffiga personer där. :D


18 april 2013, 14:39
Medlem
Inlägg Re: Dagsform
Hmm, du vill att jag städar genom att ligga i sängen och fnissa åt dammpartiklarnas dans genom luften?
Tramadol är inte direkt känd för att ge energi.

Jag lyckades uppbåda energi nog till slut och nu gick de ut precis - alla barnen. Alla de hemska barnen.
Mission accomplished.

Det här var dock bara förfest till det riktiga kalaset som kommer någon gång senare under månaden.


18 april 2013, 17:59
Medlem
Inlägg Re: Dagsform
Nu har jag ångest istället - våga vägra knark!
Nallen är också så förbannat fåordig så han får sköta sin kommunikation själv. Bajs alltihop. :03: :04:


19 april 2013, 00:10
Medlem
Inlägg Re: Dagsform
CodeRedAlert skrev:
Snabbt adhd-finger är en bra och trovärdig förklaring!
Klart vi :09: dig ändå (jag är ibland talesman för hela resten av forumet ser du- jag vet mycket ofta vad VI tycker ).

Jag svalde en knarktablett precis, en sådan där medikinet. Förväntar mig skyhöga energinivåer om exakt en kvart så låtom oss synkronisera våra klockor.
Det ska städas här.

Ja visst är de bra!
Jag fick byta sort för jag städade fram till 23.00 på kvällen inte så bra om man ska kliva upp kl 5.
Mina brukare på jobbet tycker jag är snabb och effektiv !
De får skicka ett tack kort till läkemedels bolaget Novartis 8-)


19 april 2013, 06:25
Ny tråd Svara på tråd  [ 5079 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 303, 304, 305, 306, 307, 308, 309 ... 508  Nästa


Som gäst saknar du privilegier.