Ny tråd Svara på tråd  [ 3123 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 302, 303, 304, 305, 306, 307, 308 ... 313  Nästa
Den stora nonsenstråden 
Författare Meddelande
Medlem
Inlägg Re: Den stora nonsenstråden
Eliza_Bogart skrev:
Vill inte gå sönder.


Det kan inte rekommenderas.


2 juli 2014, 22:12
Medlem
Inlägg Re: Den stora nonsenstråden
Känns som det är på väg åt det hållet. Igen.


2 juli 2014, 22:12
Medlem
Inlägg Re: Den stora nonsenstråden
Men vänta lite nu... Internet kör västtyskland. ... Jag såg faktiskt en fransk episod utan franska. Den påminde mig om DVDn jag har på finska. Där är grundorsaken, men allt det här kaoset efter att jag inte lyckades hålla min stora trut stängd har inte direkt fått mig att ändra inställningen.


3 juli 2014, 11:34
Medlem
Inlägg Re: Den stora nonsenstråden
... Quote is following me. I'm gonna get it within a week. July 9. Movie plans. Budapest.

But seriously, google? I asked for a commentary track to a movie. Granted, the movie title kinda... took my attention and ran when I saw it on the middle of the screen in mid-December 2012. It did that because it reminded me of the quote I was trying to get reminded about with my original plan. If that makes any sense... Next thing I knew I was in the kitchen, making two ham sandwiches and announcing that I was not to be disturbed for the rest of the evening since I was going to watch a movie.

But now? I just wanted the commentary TO THE MOVIE! Way to go, google. Right now I don't want any other comments. I know it's available with Polish subtitles on youtube, so it should be available in Poland. I seem to have an annual habit of searching for some movie that would give google reason to hand me that quote in July.

If I recall correctly it was in July that I opened part 2 back in 2011. Okay. It wasn't March, but it counts. In my city it counts. And way back in 2009 I went to a book shop. I had to ask someone who was working there for help, but I walked out one book richer. When I did some checking later I found out that it was July 17 2009.

And then of course... How can I mention that day without following up with July 23. Those days go together. By the way, in 2012 I was also on a book hunt. On July 24 I had big news for anyone who wanted to listen. The book arrived. Actually I don't even remember that. All I remember is being in a "what the hell happened?!"-mode. And I think this is the part where I should start writing about poetry.

Och nu har jag hoppat av och an på planeten så det räcker.


3 juli 2014, 20:41
Medlem
Inlägg Re: Den stora nonsenstråden
Jag borde väl inte klaga när jag ändå inte orkar med att göra nåt åt det.


3 juli 2014, 20:53
Medlem
Inlägg Re: Den stora nonsenstråden
Hatar talet 4. Det är min 22a. Fråga TV tropes. Har visserligen aldrig sett filmen. Hitta sidan via en annan film jag sett.


3 juli 2014, 20:56
Medlem
Inlägg Re: Den stora nonsenstråden
4 är väl döden eller nåt åt det hållet.

Sen finns det ju tetrafobi.


3 juli 2014, 21:09
Medlem
Inlägg Re: Den stora nonsenstråden
Och glad "USA firar med högst ologiska fyrverkerier"-dag.


4 juli 2014, 00:10
Medlem
Inlägg Re: Den stora nonsenstråden
Mitt hår svettas.


7 juli 2014, 19:13
Medlem
Inlägg Re: Den stora nonsenstråden
Vill få det skickat utan att skriva...


7 juli 2014, 19:17
Ny tråd Svara på tråd  [ 3123 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 302, 303, 304, 305, 306, 307, 308 ... 313  Nästa


Som gäst saknar du privilegier.

cron