Ny tråd Svara på tråd  [ 3123 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 299, 300, 301, 302, 303, 304, 305 ... 313  Nästa
Den stora nonsenstråden 
Författare Meddelande
Medlem
Inlägg Re: Den stora nonsenstråden
Citattoken missa 5 ord. Nå, nu vet jag åtminstone vem jag citera. Just typiskt. Varför är jag inte förvånad... Nej, jag tänker inte skriva ner det. Men det avgör saken. Det är ju som juni 2009 igen. Jag SKA kalla 10 ett magiskt tal. Det går ju bevisligen.


18 juni 2014, 11:06
Medlem
Inlägg Re: Den stora nonsenstråden
En sak att jag förstår polska (det har sina fördelar att veta vilken spårvagnsplats man ska stiga av på), men tyska? Inte nu för att jag protesterar, vilket säger något. Först undra jag om Stuttgarter Zeitung var den där sprotsidan, sen förstår jag tyska. Vilket jag förövrigt haft lättare att lära mig än engelska. Ändå är det engelsk som morsan påstod att jag varit i mitt tidigare liv. Blev ju bara otålig och ville ha den där boken innan den var översatt till svenska. Efter det våga jag inte säga att engelskan var för svårläst.


18 juni 2014, 12:04
Medlem
Inlägg Re: Den stora nonsenstråden
Ibland kan jag sakna andra tider.


18 juni 2014, 20:45
Moderator
Inlägg Re: Den stora nonsenstråden
Tiden är felkonstruerad. Om den ska finnas ska man kunna röra sig i den. Aktivt eller passivt och åt olika håll. Annat är också felkonstruerat. Det här universet gick inte att sälja ens till extrapris, det var därför vi fick det.


19 juni 2014, 22:47
Medlem
Inlägg Re: Den stora nonsenstråden
Zombie skrev:
Tiden är felkonstruerad. Om den ska finnas ska man kunna röra sig i den. Aktivt eller passivt och åt olika håll. Annat är också felkonstruerat. Det här universet gick inte att sälja ens till extrapris, det var därför vi fick det.


Det skulle förklara en del...


19 juni 2014, 22:48
Medlem
Inlägg Re: Den stora nonsenstråden
Mm. Ölvärlden är tex ganska så förvirrande. Å ena sidan är hestar odödliga:

Bild

å andra sidan är dom så döda att de har bildad klubb:

Bild


23 juni 2014, 19:12
Medlem
Inlägg Re: Den stora nonsenstråden
Jag höll inte på att somna på mattan.


23 juni 2014, 19:31
Medlem
Inlägg Re: Den stora nonsenstråden
Ibland får man ett gott skratt av att leta igenom sina gamla kommentarer...

Meppe skrev:
Ryanair hotar med rättsliga åtgärder för att Siemens inte flyger med dom? Tillåt mig att skratta. Eller så har jag haft tur som inte blivit stämd av alla affärer jag inte handlar hos.


23 juni 2014, 20:17
Medlem
Inlägg Re: Den stora nonsenstråden
Oranga kvadrater.
Inte oranga? Heter det orangea?

En orange pärla, två ? pärlor.


23 juni 2014, 22:42
Moderator
Inlägg Re: Den stora nonsenstråden
Det heter lorangakvadrater. Utom att Loranga levererades i flaskor. Och de var väl orange(a) när de var fulla.


24 juni 2014, 00:49
Ny tråd Svara på tråd  [ 3123 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 299, 300, 301, 302, 303, 304, 305 ... 313  Nästa


Som gäst saknar du privilegier.

cron