Ny tråd Svara på tråd  [ 45 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1, 2, 3, 4, 5  Nästa
Om du var en galen forskare 
Författare Meddelande
Moderator
Inlägg Re: Om du var en galen forskare
sugmundfreud skrev:
Incognita skrev:
sugmundfreud skrev:
Ja! Ett chip som exploderade i fittan/kuken vid otrohet!

:lol:

Kan nog vara lite svårt att få till en tillräckligt liten felmarginal dock. Tänk om det blir falsklarm medan man tvättar sina intimare delar?! Eller av annan anledning vidrör dem.

Och så kanske könsorganen inte alls är involverade vid en faktisk otrohet - kommer syndaren undan då?
Ah jag är en galen forskare ju, lite svinn får man ta 8-) .

Kanske man kan göra explosionens grad och hastighet reglerbara efter vilken verkan man vill uppnå? :mrgreen:


27 augusti 2012, 17:03
Medlem
Inlägg Re: Om du var en galen forskare
Zombie skrev:
Kanske man kan göra explosionens grad och hastighet reglerbara efter vilken verkan man vill uppnå? :mrgreen:


nej, nej!
det ska vara dödande för både den otrogna och den som denne är otrogen med, annars är det ju bara bajs


30 augusti 2012, 09:13
Medlem
Inlägg Re: Om du var en galen forskare
Nä men vafan! :evil: kukofittsprängning!? Pissträngda sadistmoralisterBild...lite kkul måste man
väl ändå få ha Bild.
Är ju snart ända nöjet som är gratis, ja svampplockning då, men jag tänder inte sexuellt på plockning!Bild

Jag är inte bara kinky, jag sopar problemen
under mattan också.


Bild


30 augusti 2012, 14:48
Medlem
Inlägg Re: Om du var en galen forskare
Ron Jeremy skrev:
Nä men vafan! :evil: kukofittsprängning!? Pissträngda sadistmoralisterBild...lite kkul måste man
väl ändå få ha Bild.
Är ju snart ända nöjet som är gratis, ja svampplockning då, men jag tänder inte sexuellt på plockning!Bild

Jag är inte bara kinky, jag sopar problemen
under mattan också.



men man får ha det nöjet med sin partner. (har man ingen och man inte vet att den andra har någon så kommer inte ens kön att sprängas, så klart.


30 augusti 2012, 15:19
Moderator
Inlägg Re: Om du var en galen forskare
Ron Jeremy skrev:
Nä men vafan! :evil: kukofittsprängning!? Pissträngda sadistmoralisterBild...lite kkul måste man
väl ändå få ha Bild.
Är ju snart ända nöjet som är gratis, ja svampplockning då, men jag tänder inte sexuellt på plockning!Bild

Jag är inte bara kinky, jag sopar problemen
under mattan också.


Bild

Bokstavstokande asberagre... d va juh d ja menade juh. Vill man ha sprägning så man plocka delar å sopa under mattan lr vil man ba ha en explosiv orgasm ba...


30 augusti 2012, 15:54
Medlem
Inlägg Re: Om du var en galen forskare
Håll kuken i styr, Ron! Det blir bara besvärligt efteråt annars.


30 augusti 2012, 15:58
Medlem
Inlägg Re: Om du var en galen forskare
Ner mot toaletten kanske :? :lol:


30 augusti 2012, 16:02
Medlem
Inlägg Re: Om du var en galen forskare
Nu vet jag, det finns ju pissrännor. Så, typ en stor wc där man kan sitta låt säga 10 personer och bajsa, modell grund porslinspool med sits typ. Vore asbra på krogen, istället för kö, massbajsmöte. Så när den ser en bajskorv med sitt kameraöga spolar den automatiskt och sprayar ut lite hallondoft (allergifri).


30 augusti 2012, 17:38
Medlem
Inlägg Re: Om du var en galen forskare
sugmundfreud skrev:
Nu vet jag, det finns ju pissrännor. Så, typ en stor wc där man kan sitta låt säga 10 personer och bajsa, modell grund porslinspool med sits typ. Vore asbra på krogen, istället för kö, massbajsmöte. Så när den ser en bajskorv med sitt kameraöga spolar den automatiskt och sprayar ut lite hallondoft (allergifri).



http://www.flickr.com/photos/90669118@N00/1742414698/
var så god!

njut :10: OR ELSE!


30 augusti 2012, 18:11
Medlem
Inlägg Re: Om du var en galen forskare
Om jag var en galen forskare skulle jag uppfinna:

1: En självmordsmaskin, så att man kan få dö när fan man vill.
2: En medicin som man tar när man är gravid (i typ 5e månaden), så att man föder ut det lilla fostret, som sedan förvaras i en jävla glasbehållare, eller något. Fan vet jag... Då slipper man föda eländet!
3: En datorstolstoa, så att jag slipper gå ifrån datorn när jag ska gråta rövsafter.


30 augusti 2012, 18:16
Ny tråd Svara på tråd  [ 45 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1, 2, 3, 4, 5  Nästa


Som gäst saknar du privilegier.

cron