Visa obesvarade inlägg | Visa aktiva trådar
Författare |
Meddelande |
sugmundfreud
Medlem
|
Re: Den stora humortråden.
Mitt info på ett hundforum där jag varit medlem sedan 2002:Fan, jag orkar inte, det här får stå kvar som ett monument när mitt konto som de säger, "ryker" vid nästa foul languageutspel från mig . Synd bara om mina fans.
|
17 november 2009, 16:10 |
|
|
Solenoid
Medlem
|
LOL, man blir mörkrädd. (Det är väl favorituttrycket på det forumet?)
Jag är också med där på det forumet, men har tröttnat rejält. Dagisforum är vad det är, värre än allt jag har sett.
|
17 november 2009, 17:21 |
|
|
sugmundfreud
Medlem
|
Visst är det intressant hur många uppblåsta idioter man kan hitta på en och samma sida! Hej, jag heter hundfittan2, och jag är anonym narcissist!
Asså jaa blir, nej justja MAN blir mörkrädd, inte stå för sina egna åsikter inte! Och skrik på moderator så fort någon säger något man inte håller med om.
|
17 november 2009, 17:32 |
|
|
Solenoid
Medlem
|
Eller "jag är nog nåååågra år äldre än dej å har liiiite mer erfarenhet", "ja jisses, sälj hunden" och "det övergår mitt förstånd hur man kan göra så - (fast själv är jag ödmjuk och lingvistiskt underbarn)" Värst är för mig inte de som skriker på moderator, utan de som verkar sitta som klistrade framför skärmen för att göra mos av alla nybörjare (ny på hund eller på forum) och alla som råkar avslöja att de gör mänskliga saker och inte agerar som en perfekt _valfri_hundguru_.
|
17 november 2009, 18:02 |
|
|
sugmundfreud
Medlem
|
"Jadu, har man inte de rätta kynologiska kunnskaperna tycker jag man ska läsa 8 år på universitet innan man köper hundvalp". "Och sedan så bör man ha varit hundägare i 20 år innan man skaffar sin första hund!". Det är stor komik, att en del får hålla på som riktiga fittmongon och krossa folk på det där forumet. Samtidigt som en sådan som jag, som visserligen inte är trevlig, bannas pga fult språk. .................................................................................................................... Fredagsfräckis! Ballehundpitt3 och jag gifter oss i morgon! Träffades hära på forummet jue! Grattis på min svärmors fördelsedag! Mörkredd Min dåtter är pungsjuk! Ur barnamun hihihi Haha, fan vad skönt, detta hade jag aldrig hunnit kräkas ur mig där, moderatorerna är snabba.
|
17 november 2009, 19:34 |
|
|
Solenoid
Medlem
|
Hahaha, jag tror jag känner igen stavningen och typ: "kynnolgsika kunnskaper".
Det äckliga är att de där vissa som får göra hur de vill, de behöver inte ens linda in sina ord, bara minimalt.
Jag retade mig något fruktansvärt på vissa personer där, oftast de som fick göra som de ville, och som verkade tro att de var allvetande.
Men jag håller mig för det mesta lugn, jag är för dålig på argumentation. Hade jag varit yngre och de här, så hade de varit sådana som hade fått en bok i huvudet.
Minns trådarnas mastodontiska längd vid följande ämnen:
Min tik är dräktig, tjuvparad. Vad tycker ni om mannen som viskar med hundar (aldrig korrekt programtitel, märk väl). Min hund rymde. Min hund slogs med en annan hund. Min hund vill jaga harar (ramaskriii: "du släpper väl inte en hund som du inte har 110% koll på!!!!1111!!! DU BORDE INTE HA HUND - MAN BLIR MÖRKRÄDD. Lämna tillbaka till uppfödaren!")
|
17 november 2009, 20:22 |
|
|
Savanten Svante
Medlem
|
|
17 november 2009, 20:35 |
|
|
sugmundfreud
Medlem
|
Men guud, har du lämnat din hund obevackad i bilet! Och på såmmaren dessutom! Den kan dö av värmeslag! http://www.ntf.se/skane/pdf/Hund%20i%20bil.pdfhttp://www.hundsport.se/redaktionellt/a ... m_bil.htmlhttp://www.aktivhund.se/hund-artiklar/p ... enuindex=9Raaah Ny börjare ska inte ha paris hilton hunnd! [Ovanstående är exempel på hur det kan låta på hundforum, skämtet i bilden skulle gå dem obemärkt förbi, de är superseriösa].
|
17 november 2009, 20:49 |
|
|
Solenoid
Medlem
|
Assessoarhunndar mår inte dålgt, jag kände ppå en en gång och dn var så välmusklad så. Så nu kan vi slå fast att alla sådana hundar alltid mår bra. Gissa en gång hur det togs när jag skämtade lite om en Volvo valp (bil). Jag skrev att den fraktats med lastbil från Gotland. Inlägget var grått (ej hundrelaterat) och det tog ett tag innan någon fattade att det inte handlade om en hundvalp. Det skulle ha varit lätt att fatta om de inte hade tvångsmässig polismössa på.
|
17 november 2009, 21:12 |
|
|
sugmundfreud
Medlem
|
A, precis, nybörrjare ska inte komma här till os som är gammal i gemet och så kan man inte dra alla över en kant. Asså man kan inte säga att alla paris hilton hunndar dår måligt. Men man kan säga att alla mår bra! Du och jag vet iallafall internt att det är så *kramiz*. Ja, gud nåde den som skämtar. Fredagsfräckis!
Det var bonden och kon, också stoppade pigan in en kon i rumpan på bonden, oahahaaaaa!- Haha pipilottenzku*k, du är så rolig XD- Amen ja veet, roligast i cyberspace!Sådana skämt är de enda som går hem.
|
17 november 2009, 21:45 |
|
|
Som gäst saknar du privilegier. |
|