Ny tråd Svara på tråd  [ 3123 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 295, 296, 297, 298, 299, 300, 301 ... 313  Nästa
Den stora nonsenstråden 
Författare Meddelande
Medlem
Inlägg Re: Den stora nonsenstråden
Okej, jag har sett den. På engelska, hebreiska och polska. Inte svenska.


14 juni 2014, 18:57
Medlem
Inlägg Re: Den stora nonsenstråden
Schueberird skrev:
Off topic:
Bakar du strudeln själv?


Så duktig är jag tyvärr inte.


14 juni 2014, 19:06
Medlem
Inlägg Re: Den stora nonsenstråden
There are.

1 år och 1 vecka sen jag rita i färg för första gången på länge. Då hade jag sett den här filmen och klicka runt för att ändra språk på sångerna på min blu-ray medan jag rita. Blå text som pricken på i:et. Bokstaven i förekommer 2 gånger. 2 olika ord. Intetsägande ensamma, men jag gillar sammanhanget. Will och did, just for the record. Men när Scar lyckas köra "It's a wonderful plot" på mig säger det något... But there are. And I can prove it.


14 juni 2014, 19:14
Medlem
Inlägg Re: Den stora nonsenstråden
Jag kan inte navigera i mitt ritblock, men jag kommer ihåg varenda detalj i bilden från Naruto-syftningen till klotet. För att inte tala om min blåa text.


14 juni 2014, 19:18
Medlem
Inlägg Re: Den stora nonsenstråden
Vi svettas på soffan.


14 juni 2014, 19:24
Medlem
Inlägg Re: Den stora nonsenstråden
Räknade inte med att jag skulle få ut något vettigt ur den där idiotin. Räknade inte heller med att jag skulle bli påmind om min teckning.

But there are. I just went to the proof. I wrote "will", now the time has passed so I can write "are". And if that's not a crowning moment of awesome I don't know what is. By the way, I just saw an awesome moment of crowning. Had my tropes a bit mixed up early on. But this was both. And there are. I guess that's the true meaning of it. I've never been this close to getting it.


14 juni 2014, 19:45
Medlem
Inlägg Re: Den stora nonsenstråden
Magen är stor.


14 juni 2014, 19:49
Medlem
Inlägg Re: Den stora nonsenstråden
Det är 2014. Och jag står fast vid mitt videoval som svar. För den delen, it's a wonderful plot. And there are. Nej, jag syfta inte på teckningen. Jag syfta på vad guiden sa den 17 februari.


14 juni 2014, 19:55
Medlem
Inlägg Re: Den stora nonsenstråden
Dessutom tror jag att jag ska gå på konserten 1 år, 1 månad och 1 dag efter att jag gick på den ifjol. Let's face it, jag är inte lika fast på den där julinatten längre.

There are.


14 juni 2014, 20:01
Medlem
Inlägg Re: Den stora nonsenstråden
Eliza_Bogart skrev:
Schueberird skrev:
Off topic:
Bakar du strudeln själv?


Så duktig är jag tyvärr inte.


http://www.recept.nu/recept_nu/efterratter_och_godis/frukt_och_bar/appel__och_aprikosstrudel/


14 juni 2014, 20:05
Ny tråd Svara på tråd  [ 3123 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1 ... 295, 296, 297, 298, 299, 300, 301 ... 313  Nästa


Som gäst saknar du privilegier.