| 
		Visa obesvarade inlägg | Visa aktiva trådar

| Författare | Meddelande |  
			| Eliza_Bogart Medlem 
                				   |   Re: Den stora nonsenstrådenInte sett, däremot sett The Scarlet Pimpernel från 1934, Pimpernel Smith är en nyversion av The scarlet pimpernel.Jag gillar Leslie.
 Synd att tyskarna sköt ner planet.

|  
			| 13 juni 2014, 22:00 |  |  
		|  |  
			| Meppe Medlem 
                				   |   Re: Den stora nonsenstrådenKan verkligen rekommendera den fantastiska Budapestfilmen.TV tropes kallar det en ovanlig blandning av Harsher in hindsight och Crowning moment of awesome. 

|  
			| 13 juni 2014, 22:03 |  |  
		|  |  
			| Eliza_Bogart Medlem 
                				   |   Re: Den stora nonsenstrådenMjo kanske nån gång men inte ikväll, mitt nät är för dåligt för sånt. 

|  
			| 13 juni 2014, 22:09 |  |  
		|  |  
			| Eliza_Bogart Medlem 
                				   |   Re: Den stora nonsenstrådenLeslie känns lite svår på nåt sätt. 

|  
			| 13 juni 2014, 22:10 |  |  
		|  |  
			| Meppe Medlem 
                				   |   Re: Den stora nonsenstrådenSjälv brydde jag mig inte om något annat än att det är en Budapestfilm .

|  
			| 13 juni 2014, 22:12 |  |  
		|  |  
			| Eliza_Bogart Medlem 
                				   |   Re: Den stora nonsenstrådenDet där var alldeles för mycket text.Men ingenting spelades ju in där vad jag kan se.
 Då är det ju ändå bara kulisser.

|  
			| 13 juni 2014, 22:15 |  |  
		|  |  
			| Eliza_Bogart Medlem 
                				   |   Re: Den stora nonsenstrådenDet gamla har dock alltid tilltalat mig.
 Även om 1915 gjorde mig sömnig.

|  
			| 13 juni 2014, 22:18 |  |  
		|  |  
			| Eliza_Bogart Medlem 
                				   |   Re: Den stora nonsenstrådenMen jag får i alla fall inte ihop Budapestdelen.Kanske har jag inte letat djupt nog.

|  
			| 13 juni 2014, 22:19 |  |  
		|  |  
			| Meppe Medlem 
                				   |   Re: Den stora nonsenstrådenVar tredje gången jag kalla den för Budapestfilm, därav länken. Inte nu för att det är 3 som är ett magiskt tal, det är 10. Och det här är Meppe i "sidan 91"-läge. För den delen var boken till min stora irritation totalt omöjlig att hitta i Göteborg. Göteborg av alla städer... 

|  
			| 13 juni 2014, 22:20 |  |  
		|  |  
			| Meppe Medlem 
                				   |   Re: Den stora nonsenstrådenOkej, det är sista meningen jag varit på editeringsteamet av, inte hela stycket...

|  
			| 13 juni 2014, 22:22 |  |  

|  | Som gäst saknar du privilegier. |  
 |