Visa obesvarade inlägg | Visa aktiva trådar
Författare |
Meddelande |
Ufo
Medlem
|
 Re: Vad har du gjort idag?
Jag vandrade tillbaka till den här tråden och tänkte hyvla till lite till mot den mobbing jag såg, men................ Jag måste ha läst som en klant, för det stod inte alls vad jag läste förrut Går iväg o gör mig en kanna kaffe istället..
|
29 mars 2013, 13:02 |
|
 |
Yetin
Medlem
|
20 liter linssoppa. För ett otränat öga ser det mycket ut som bajs, men det är det inte.
|
29 mars 2013, 20:04 |
|
 |
Smurfen
Avslutat konto
|
Handlat i en dyr affär. Åhléns hade varit mycket billigare 
|
30 mars 2013, 01:14 |
|
 |
Orange
Avslutat konto
|
Jäklar, vilken natt... Det blev inte så mycket dansande då Xzirie stukade foten på väg till klubben, men kul hade vi ändå. Snubbe till Xzirie: "Flyttade du hit för att plugga?" Xzirie: "Eh, jag har pluggat tidigare men nu är jag långtidssjukskriven." Snubbe: "Jaha, är det benet?" Xzirie: "Neej nej, det är psyket!"
|
30 mars 2013, 10:18 |
|
 |
Meppe
Medlem
|
Konstaterat att min bok inte kommit ännu heller. Det här börjar äta upp mitt tålamod, jag BEHÖVER den där boken, NU!
Nej, biblioteket är inte ett alternativ.
|
30 mars 2013, 11:45 |
|
 |
Incognita
Moderator
|
Ja, det gäller att sålla bort de lättskrämda lättchockerade fjollarna tidigt i raggningsprocessen.  *fniss* Jag hade kunnat uttrycka mig precis likadant. Idag har jag badat i köket, i mitt badkar som ställts ut från det vattenskadade badrummet. Vilket jädra heldagsprojekt att fylla och tömma ett badkar utan kran och golvbrunn! Men mysigt var det, och nu känner jag mig ovanligt ren.
|
30 mars 2013, 20:04 |
|
 |
CodeRedAlert
Medlem
|
Idag har jag varit datorfri ända tills nu! Av egen fri vilja alltså. Mycket uppfriskande. Efter att yngsta dottern häromkvällen klagade på att vi aldrig umgås ordentligt numera, speciellt jag var jättedålig på det som ständigt sitter vid datorn och skapar musik dygnet runt, så har vi umgåtts massor igår och idag. Hon är något nöjdare nu. Igår bakade vi maränger och tog en promenad med katterna, gick till köpcentret tillsammans och köpte blommor och annat mysigt att ha hemma. Sedan blev det ju påskmiddag mm. Idag tog vi en långpromenad till Bauhaus, köpte nät och träplankor att göra ett kattfönster av, så katterna kan sitta på balkongen och njuta av världen utanför istället för att göra det från bakom en glasruta. Sedan byggde jag ihop kattfönstret men vid det laget hade båda umgängestörstande barnen fått nog av allt mammapappabarn-umgänge så de flydde ut för att leka med gårdskompisarna istället. Och nu sover de. 
|
30 mars 2013, 23:00 |
|
 |
Xzirie
Medlem
|
Jag är en riktig charmör!  Idag har jag legat och ojat mig, druckit öl för att dämpa smärtan och spanat in mina blåmärken och svullnader med morbid fascination. Jag är svullen och öm halvvägs upp på smalbenet. Riktigt bra jobbat!
|
31 mars 2013, 01:37 |
|
 |
Incognita
Moderator
|
 |  |  |  | CodeRedAlert skrev: Idag har jag varit datorfri ända tills nu! Av egen fri vilja alltså. Mycket uppfriskande. Efter att yngsta dottern häromkvällen klagade på att vi aldrig umgås ordentligt numera, speciellt jag var jättedålig på det som ständigt sitter vid datorn och skapar musik dygnet runt, så har vi umgåtts massor igår och idag. Hon är något nöjdare nu. Igår bakade vi maränger och tog en promenad med katterna, gick till köpcentret tillsammans och köpte blommor och annat mysigt att ha hemma. Sedan blev det ju påskmiddag mm. Idag tog vi en långpromenad till Bauhaus, köpte nät och träplankor att göra ett kattfönster av, så katterna kan sitta på balkongen och njuta av världen utanför istället för att göra det från bakom en glasruta. Sedan byggde jag ihop kattfönstret men vid det laget hade båda umgängestörstande barnen fått nog av allt mammapappabarn-umgänge så de flydde ut för att leka med gårdskompisarna istället. Och nu sover de.  |  |  |  |  |
Alltså, jag blir alldeles utmattad bara av att läsa det! Är inte maränger svåra att baka? Jag minns hur mina föräldrar fick vredesutbrott över en marängbotten en gång i min tidiga barndom, och har därför aldrig våga mig på det själv. Köpcentret med mer än ett barn! Och Bauhaus också! Och snickra efter det! Puh! @Xzirie: Det låter ju förfärlig smärtsamt, det där! Stackare! Känner igen den där morbida fascinationen dock. Min fot såg ut som något Frankenstein övat på efter att jag opererat fotknölen. Idag har jag haft en soft mysdag i angenämt manligt sällskap samt återupptagit kontakten med en trevlig väninna, mamman till min sons dagiskärlek.
|
31 mars 2013, 21:09 |
|
 |
kullan
Medlem
|
Ätit godis,stickat på min kofta samt pratat med min kille 
|
31 mars 2013, 21:55 |
|